Accepterad Adinator | Ban överklagan [Kinesen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Falkleo

Icke Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198130115182/

Ditt Hex-ID: 11000010a1fb26e

Vad är din discord tagg? falkleo3#1111

Vem var det som bannade dig? Flame

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Failrp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att banna mig för att jag stoppade en person och sa att de inte hade B-körkort innan personen hade visat mig sitt körkort.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var ute på patrull och sedan ser jag en man sladda och köra fort. Då åker jag fram till mannen, sätter på sirenerna, och ber honom åka mot kanten. Sedan när han är framme så hoppar han ut ur fordonet. Då går jag fram till honom och kollar om han har körkort. Då ser jag att han inte har ett körkort och då säger jag det. Sedan kommer jag på direkt att det var failrp och då rättade jag mig genom att låtsas som ingenting och fråga om hans körkort. Mannen ville inte glömma det jag sagt tidigare och påpekar det jag sagt. Sedan säger jag att jag aldrig sa att han inte hade b-körkort för att hoppas på att mannen förstår att jag ångrar det jag sa och att jag vill fortsätta scenariot. Mannen forstätter ändå att påpeka det jag sagt och sedan blir jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var verkligen inte en felaktig ban eftersom jag failrp:ade genom att säga att någon inte hade körkort utan att ha sett det. Däremot tycker jag att mannen hade kunnat "förlåta" mig genom att fortsätta rp:a på scenariot och låtsas som jag aldrig sa det istället för att gå den hårda vägen och banna mig. Jag tycker att mannen (som jag tror är flame själv) hade kunnat skriva i lokal OOC och sagt åt mig att förbättra min RP för att förlåta mig. Jag försökte, som sagt, låtsas som om jag aldrig sa det genom att forstätta rp:a som inget hänt. Detta ville dock inte mannen och bannade mig, vilket var rätt men hårt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Två av mina tidigare bans fick jag när jag var väldigt ny på servern. Den första bannen fick jag när jag åkte in med en voi i en butik. Detta var ingen felaktig ban eftersom jag bröt sunt förnuft. Jag lärde mig inte särskilt mycket av servern eftersom jag inte fattade något vad som pågick men efter denna ban läste jag reglerna och lärde mig lite bättre hur RPn fungerar. Den andra bannen fick jag också väldigt tidigt. Då hade jag precis börjat jobba på postnord och jag krockade med en bil påväg till jobbet. Istället för att stanna och kolla hur det gick så fortsatte jag att köra. Då visste jag knappt vad RP var och då lärde jag mig att ta allt mer seriöst och jag började förstå innebörden av RP. Den tredje bannen fick jag också ganska tidigt och det var när jag gick OOC när jag blev rånad. Rånaren var en admin och bannade mig genast. Då lärde jag mig att ALDRIG gå OOC oavsett vad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle definitivt ha RP:at MYCKET bättre genom att tänka efter innan jag sa att han inte hade B-körkort. Jag tror att detta hände för att jag har RP:at i stort sett hela dagen idag och jag var väldigt trött i skallen. Därför tänkte jag inte efter riktigt när jag RP:ade och detta kan ha varit en av orsakerna till att jag failrp:ade.

Om jag skulle backa tillbaka tiden så skulle jag göra om scenariot och TA EMOT mannens körkort och sedan berätta att han inte har någon B-körkort.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att jag inte ska rp:a när jag är trött eftersom det kan leda till att jag råkar försäga mig och säga lite för mycket. Jag har också lärt mig att förbättra min RP när det gäller trafikstopp.

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka