Accepterad Adinator | Ban överklagan [botMelwin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Falkleo

Icke Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198130115182/

Ditt Hex-ID: 11000010a1fb26e

Vad är din discord tagg? falkleo3#4618

Vem var det som bannade dig? Reapt_

Hur lång tid var din ban? 5

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staff valde att banna mig för att jag slog en bil.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stod vid parkeringen vid torget beredd att få fram min motorcykel. Killen framför mig i kön sätter in sin bil och då kommer det en volvo i full fart och krockar in i den. Killen blir såklart arg och börjar skälla på honom. Sedan kör båda iväg. Då spawnar jag in min motorcykel och då kommer samma volvo tillbaka och kör in i mig. Då skadar jag mig och går av motorcykeln. Då går jag fram till killen i volvon och skäller på honom eftersom han precis krockade in i min motorcykel och gjorde så jag skadade mig. Då slår jag hans bil. Sedan kör jag iväg på min motorcykel och blir bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag har lite svårt att bestämma om det var en felaktig ban eller inte. Jag gjorde fel genom att slå hans bil mitt på torget men jag tycker att han i volvon också borde blivit bannad. Det bryter sunt förnuft att slå till någons volvo i en parkering eftersom det inte är något man skulle göra IRL. Men jag anser nog att bannen var rätt eftersom jag bröt en regel. Men om killen som absolut inte "råkade" åka in i min motorcykel i hög fart när jag stod still inte blir bannad är det väldigt orättvist.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Två av mina tidigare bans fick jag när jag var väldigt ny på servern. Den första bannen fick jag när jag åkte in med en voi i en butik. Detta var ingen felaktig ban eftersom jag bröt sunt förnuft. Jag lärde mig inte särskilt mycket av servern eftersom jag inte fattade något vad som pågick men efter denna ban läste jag reglerna och lärde mig lite bättre hur RPn fungerar. Den andra bannen fick jag också väldigt tidigt. Då hade jag precis börjat jobba på postnord och jag krockade med en bil påväg till jobbet. Istället för att stanna och kolla hur det gick så fortsatte jag att köra. Då visste jag knappt vad RP var och då lärde jag mig att ta allt mer seriöst och jag började förstå innebörden av RP. Den tredje bannen fick jag också ganska tidigt och det var när jag gick OOC när jag blev rånad. Rånaren var en admin och bannade mig genast. Då lärde jag mig att ALDRIG gå OOC oavsett vad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle bara ha sagt åt killen i volvon och åkt iväg med min motorcykel till mekonomen för att reparera den efter skadorna jag och min hoj fick av krocken. Jag skulle också ha rapporterat honom för att bryta reglerna eftersom han har en hög fart på parkeringen och kör in i folks bilar. Att hålla en hög fart på en parkering bryter sunt förnuft och därför anser jag att han också borde bli bannad. Jag hade i åtanke att rapportera honom när jag åkte iväg på min motorcykel men jag hann inte agera då jag blev avstängd.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att jag ska kontrollera mina känslor lite trots att jag blev väldigt arg när han körde in i mig när jag stod stilla. Efter denna ban har jag lärt mig att jag ska acceptera att vissa är lite efterblivna. Jag har också lärt mig att jag ska rapportera folk som bryter regler istället för att ta det i egna händer.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka