Accepterad Adinator | Ban överklagan [Ax3l]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Falkleo

Icke Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198130115182/

Ditt Hex-ID: 11000010a1fb26e

Vad är din discord tagg? falkleo3#4618

Vem var det som bannade dig? Exritez

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag burnade med min epa mitt i stan. Staff valde att banna mig för att det inte är något jag hade gjort i verkliga livet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag burnade med min epa när jag väntade på min kompis och sedan när vi satt i min bil så körde jag fort. Sedan såg jag en skadad spelare på trottoaren en bit fram och när jag bromsade så behövde jag sladda för att kunna bromsa. Jag skulle precis gå och hjälpa den skadade spelaren och då blev jag bannad för sunt förnuft.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser att det var jag som gjorde fel eftersom jag burnade och sladdade i staden. Jag tycker däremot att det var lite strängt med 10 dagar för att sladda snabbt i staden. Exritez sa att han varnade mig trots att jag inte såg någonstans på skärmen att jag fick en varning, jag läser chatten regelbundet och jag såg aldrig någon varning. Det kan ha varit så att jag har missat hans varning men då tycker jag att det är orättvist eftersom det kommer upp så kort och med så liten text.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Två av de tidigare avstängnigarna fick jag när jag hade börjat på servern. Första avstängningen fick jag för att jag åkte in i en affär med en voi. Då lärde jag mig att ta RPn på en mer seriös nivå och att inte lalla runt med vois. Min andra avstängning fick jag när jag krockade med en postnordbil och sedan fortsatte jag att köra utan att stanna och kolla hur den jag krockade med mådde. Den tredje avstängningen fick jag när jag blev rånad av en kriminell och gick OOC. Han jag blev rånad av fick min oskyldiga kompis bannad (som inte hade gjort något fel). Då gick jag OOC när jag blev arg för att han fick min kompis bannad. Då lärde jag mig att jag ALDRIG ska gå OOC oavsett vad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle ha kört i normal fart och skippat att burna utan bara att vänta på min kompis.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att jag inte ska hålla på o sladda runt i staden utan att köra i normal fart som en normal spelare.

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka