Nekad Aderbajan | Medlem ansökning [Fille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Aderbajan

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Matti Bazz

Vad är ditt discord namn? Mattibazz#0750

Vad är ditt födelsedatum? 1 April 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Aderbajan Mohammed. Aderbajan har bott i Mali nästan hela sitt liv tills han flyttade till staden unive vid 17 års åldern, han flytta till unive för att i Mali var det svårt att leva som barn det var ungar som sprang runt med pistoler. det var en dålig uppväxt men som tur lockades inte de sortens ungar till Aderbajan. ända sen dess har Aderbajan velat bli polis och stoppa dessa uppföranden. just nu jobbar Aderbajan som byggarbetare. Aderbajan har en opel som han är väldigt glad över för han har kämpat och kämpat för den bilen. Aderbajan gillar att hänga med vänner när han inte jobbar. Aderbajan är en öppen man som gillar att hitta nya vänner som verkar trevliga. Aderbajan har alltid älskat bilar och derför vill han spara sina pengar och samla ihop till sin drömbil.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag ska försöka att få jobb som polis så att jag kan göra unive till en bättre stad för som sagt hatar Aderbajan kriminella saker som t.ex bråk och sånt om jag får chansen att bli polis så lovar jag att försöka stoppa såna här saker och göra unive till en bättre stad.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man ska både kunna förlora och vinna och göra scenariot roligt för båda spelarna.

Hur hittade du Unive? ag har haft gta online ganska så länge men efter ett tag blev det inte så roligt. min kompis tipsade om att det fanns RP servers och visade mig hur man gjorde. när jag hade kommit in på fiveem frågade jag min kompis vilken server är bäst han sa direkt unive vi spelade nästan hela dagen för det var så kul.

Nekad utveckla
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?
Lycka till nästa gång :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka