Nekad Aderbajan | Medlem ansökning[Esping]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Aderbajan

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Matti Bazz

Vad är ditt discord namn? Mattibazz#0750

Vad är ditt födelsedatum? 6 April 2009

Berätta om din karaktär. jag är en karaktär som gillar bilar och att vara med mina kompisar. jag älskar mest att live streama på twitch för min kompis kommer på så bra grejer att göra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag skulle kunna bidra med att jobba på meckonomen för som sagt älskar jag bilar så det hade varit en dröm. Sen om någon inte är inne i meckonomen för att jaobba skulle jag kunna gå in och jobba så att alla som bara vill ha kul och köra sin bil men den är trasig så kan jag gå in och laga bilarna så de kan ha kul och spela. Så jag kan bidra med att hjälpa folk i servarna från att ha en dålig dag till en bra. så klart ska jag försöka ha kul själv.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska försöka gör scenariet bra för både sin partner och än själv så att man inte bara sattsar på att vinna själv.

Hur hittade du Unive? det började med att i skolan så berättade mina kompisar det för mig och berättade hur det gick till och hur roligt det är jag började köra det och tyckte väldigt mycket om det och har börjat köra det nästan varje dag. väldigt roligt har till och med spridigt vidare spelet till andra kompisar som har börjat spela det med mig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka