Nekad ademthesigma | Medlem ansökning [ken12]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ade.m.

Erfaren Medlem
Medlemskap Ansvarig
Jobbstyrning
Meddelanden
2,823
Reaction score
580
Vad är ditt namn i verkligheten? Adem

Vad är ditt discord namn? ade.m.

Vad är ditt födelsedatum? 15 Januari 2011

Berätta om din karaktär. Niclass Bergsson, 37, är en man som präglats av en hård uppväxt på gatan. Hans förflutna har gjort honom skeptisk och försiktig, men också extremt målmedveten. Trots sina egna ärr är han fast besluten att hjälpa ungdomar på glid, kanske som ett sätt att bearbeta sina egna erfarenheter. Han pratar inte mycket, men varje ord bär tyngd och respekt i hans omgivning. Niclass är lojal mot de sina och tvekar aldrig att agera när något känns fel. För honom handlar allt om att bygga en bättre framtid för både sig själv och de som behöver någon att se upp till. Han drivs av att skapa förändring, även om det innebär att han själv måste konfrontera sitt mörka förflutna.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en intressant karaktär som har djup och komplexitet. Niclass Bergsson ger en unik dynamik till spelet, och jag älskar att samarbeta med andra spelare för att skapa engagerande berättelser. Tillsammans kan vi sätta våra karaktärer i roliga och utmanande situationer, vilket gör spelet mer spännande och minnesvärt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst handlar om att skapa situationer där den andra spelaren kan glänsa. Du kanske låter deras karaktär vinna en duell med en smart manöver, eller ger dem chansen att leda ett uppdrag där deras beslut verkligen gör skillnad. Du kan också låta din karaktär erkänna sina misstag, så att motparten får möjlighet att återfå förtroendet. Genom att göra detta bidrar du till en mer spännande och engagerande berättelse för alla inblandade.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag till exempel, Visa alltid respekt mot staff och undvik att överrösta, använda olämpliga uttryck eller nedvärdera deras roll på servern och Personrån får ej ske på civila som befinner sig vid icke-kriminella områden eller som du ej har anledning att råna.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag älskar att spela och ser alltid fram emot att samarbeta med andra för att skapa roliga berättelser. Jag är öppen för idéer och gillar att hitta på oväntade saker i spelet.

Nekad.
Anledning:
Denna ansökan är gjord av AI.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka