Nekad ademthesigma | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ade.m.

Erfaren Medlem
Medlemskap Ansvarig
Jobbstyrning
Meddelanden
2,823
Reaction score
580
Vad är ditt namn i verkligheten? Adem

Vad är ditt discord namn? ade.m.

Vad är ditt födelsedatum? 15 Januari 2011

Berätta om din karaktär. Niclass Bergsson är 37 år och har haft en tuff uppväxt. Han är stark men lite misstänksam mot folk. Han älskar att laga mat och vara i naturen, och drömmer om att öppna en egen restaurang.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en intressant karaktär och bra samarbeten med andra spelare. Jag gillar att hitta på roliga situationer som gör spelet mer spännande.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela som det var ett riktigt senario irl

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Bidra till servern och communityt utifrån din egen förmåga och verka alltid för att förbättra det.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag älskar att spela och ser alltid fram emot att samarbeta med andra för att skapa roliga berättelser. Jag är öppen för idéer och gillar att hitta på oväntade saker i spelet.

Nekad.
Anledning: Utveckla dina svar till fråga 4 & 6.
Berätta om din karaktär: Berätta mer om hans tuffa uppväxt och hur det påverkar han idag. Även hans framtidsplaner och hur han kommer nå dem.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario: Fundera över varför man ska låta motparten vinna scenariot istället för att vinna det själv. Ge gärna ett exempel.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka