Nekad ademdansk | Beslut Överklagan [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ademdansk

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
78
Reaction score
5
Ditt discord namn: ademdansk

Vad för typ av beslut gäller det? Kriminell Varning

Vem/vilka tog beslutet? @Crackie

Varför tror du själv att beslutet togs? Från mitt perspektiv så stog jag där i en hel minut utan att de ber mig avlägsna eller någon sort fysiskt användning mot mig (Polisen då). Och jag går till min GSF-medlem och tar han med i en annan bil men sedan så vaknar Polisen till och hölstrar vapnet och försöker få stopp på mig och de börjar rikta 10 meter bakom mig vilket jag inte såg för de sker utanför mitt synfält på skärmen men från staffperspektivet så riktar de på mig och såklart från de perspektivet så fearrpar jag hälften hälften för de riktar en snabb sekund och sedan fortsätter springa till bilen och när vi drar avlossar de, Så den är ganska så långdragen ban och du säger att jag. Fortsättning under

Hur är beslutet felaktigt? Vilket jag inte såg för de sker utanför mitt synfält på skärmen men från staffperspektivet så riktar de på mig och såklart från de perspektivet så fearrpar jag hälften hälften för de riktar en snabb sekund och sedan fortsätter springa till bilen och när vi drar avlossar de, Så den är ganska så långdragen ban och du säger att jag gör en otillåten fritagning då man ska ansöka om detta. När detta sker varje skottlossning och när man väl gör de så kommer ingen staff och varnar för detta, Men liksom när har man tiden och ansöka om en fritagning vid en skottlossning som varar i 5-10 min eller mindre. Medans en hel fritagning på fängelset kan vara flera timmar där förstår jag en ansökan om fritagning. , Inget som tas upp utan du har tagit de långa fiskekroken för att få mig bannad för detta.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka