Accepterad Ademdansk | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ademdansk

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
78
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam Nilsson

Ditt discordnamn: Adem#9186

Ange ditt födelsedatum 20 Juli 2006

Varför ska just du bli staff? Jag vill hjälpa till och utöka hjälpen inom staff-teamet. Jag vill lyckas med att kunna arbeta med ett nära störst ansvar inom en RP-server. Jag vill bidra med hjälp för folk som söker det och inte förstå vissa saker. Jag vill också ha det trevliga bemötande som jag lever upp till bland dem som sitter i spetsen av Unives-team. Därmed så vill jag kunna samarbeta och att bidra med att jobba effektivt dem tiderna som jag då kan jobba och inte att ge någon annan ansvaret för mina uppgifter och att slappa. Att underlätta jobbet för andra hade alla uppskattat och det är så man samarbetar på ett effektivt sätt och får allt top notch i slutändan. Såklart så ska jag sätta ner foten ifall det behövs ute i den vida världen av unive city ifall nått går på tok. Och ifall jag blir borttagen från staff-teamet jag inte hoppas det ska hända så vill man tacka för sin start på att jobba som en staff inom ett ofantligt stiligt team. Upplevelse som jag då aldrig kommer glömma.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Varje dag kan bero på genom att skolan prioriteras lite då och då och hockey som jag brinner för. Jag vill alltid ha som mål att vara inne mestadels 2 timmar eller fler. Sedan vill jag prioritera Supporten därmed och den blir lika klurig ifall jag skulle prioritera RP ansvarande oftare. Sedan kan träningar strykas men då ängnar jag tiden förmodligen mot skolarbete men annars kan jag får in fler timmar än min förväntande här nedanför... Men jag tittar emot
Måndag: 16:00 - 18:40 19:00
Tisdag: 15:20 - 18:40 19:00
Onsdag: 14:50 - 18:40 19:00
Torsdag: 14:40 - 18:40 19:00
Fredag: 15:40 - 00:00
Lördag: 8:00 10:00 - 23:00 00:00
Söndag: 8:00 10:00 - 21:00

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan slutet av 2021 med det så är det December 2021

Har du tidigare erfarenheter som staff? Tyvärr så har man inte det vilket jag önskat att jag hade men man måste alltid börja någonstans så jag tar beslutet att göra det från och med nu, Men undrar om man kan räkna med typ en liten discord mod hos en server då jag fick ta hand om lite saker som gick på tok. Men dem hära commanden vet jag hur dem används eftersom jag har sett på andra hur dem gör...
/who id

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Jobb

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Servervakt hade nog varit en sak som jag hade passat bra som

Senast ändrad:
-rep
Mina erfarenheter av dig är att du absolut inte skulle passa som staff. Eftersom att du inte klarar av att följa enkla grundregler andra individer sätter upp i sina (jämfört med Unive) små communityn ser jag inte att du är särskilt förtroendeingivande vad gäller att upprätthålla regler i ett så här pass stort community.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka