Accepterad Adel. | Ban överklagan [Jyazz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Adel.

Icke Medlem
Meddelanden
194
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/uniqe74/

Ditt Hex-ID: 11000014aca4ac4

Vad är din discord tagg? Adel#1034

Vem var det som bannade dig? Jyazz

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? https://cdn.discordapp.com/attachments/910098990106816532/1000418853341364264/unknown.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Som Jyazz skrev "Taggar staffs & sedan kallar dem sopa"

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt i dc servern i kanalen "Generellt" och skrev bara med några sen ser jag att en av mina kompis 2xyr skriver och så taggar jag han och skriver "Sopa" (vi är rätt så bra vänner så vi brukar oftast skämta med varandra) Sedan idag har jag blivit bannad. Sen att han skriver "Staff" 2xyr var inte ens staff då när jag taggade honom..

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Enligt mig Felaktigt känns väldigt konstigt att om man är i discord och skämtar lite med sina vänner ska man bli bannad ingame?

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har gjort misstag genom att lalla och sedan kört snabbt i stan. Har tagit lärdom att tänka innan man gör något.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte. Ser själv inte felet jag skämtade med en vän?

Har du lärt dig någonting efter din ban? Inte så mycket.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Vi har riktlinjer som bör följas från alla, oavsett om det är dina Vänner eller ej. Jag vill att du tänker på det tills nästa gång. Man kan inte bara skriva vad man vill till någon för att man är polare. Det funkar tyvärr inte så.

MEN, jag kommer Godkänna denna, jag vill inte se att det förekommer igen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka