- Meddelanden
- 194
- Reaction score
- 6
Vad är ditt namn i verkligheten? Noel
Ditt discordnamn: Adel#1034
Ange ditt födelsedatum 12 September 2008
Varför ska just du bli staff? Jag skulle aldrig använda min roll som Helper / Staff för att kunna få mera makt en vanliga personer. Utan jag ansöker till Helper / Staff för att hjälpa till att göra unive till en roligare och tryggare plats. Vill att unive ska vara en plats där alla trivs och kunna ha roligt. Jag lyssnar på båda parterna innan jag tar återgäder. Jag vill kunna finnas hör som Helper / Staff under Unives utveckling. Jag kan dem flesta kommandsen som behövs vetas, samt vet jag vad dem betyder. Jag är redo för rätt så större uppgifter samt så skulle jag vilja säga att jag är väldigt "Sammarbets Villig" Jag kommer vara väldigt aktiv ingame med att svara reports & helps samt att specca. Kommer kunna finnas ofta i supports när det behövs. Jag vill försöka göra mitt bästa att alla ska följa reglerna och inte sitta och förstöra för dem som verkligen vill rpa och ha det roligt! Om någon t.ex blivit rdmad eller vdmad så frågar jag alltid först efter klipp innan jag revvar dem osv.
Om jag sitter i ett support ärende låter jag alltid båda parterna prata samt vissa klipp innan jag tar återgäder mot dem, Samt lyssnar jag alltid noga på vad dem i support har att säga. Är väldigt lugn och kan hantera stressiga situationer bra.
Jag kommer även vara väldigt aktiv på forumet. Kommer svara ansökningar väldigt ofta samt läsa igenom dem noggrant innan jag godkänner / nekar.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag: 15:00 - 23:00
Tisdag: 15:00 - 23:00
Onsdag: 15:00 - 23:00
Torsdag: 15:00 - 23:00
Fredag: 15:00 - ?
Helger och lov kan jag vara aktiv väldigt ofta.
Hur länge har du spelat på Unive? Sedan 2020
Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja.
Lite kommands.
/sqlban eller /ban (tid) (anledning) du bannar en person valfri tid med anledning.
/sqlunban eller /unban (hexid) du urbannar valfri person.
/togglename Du ser folks namn och id.
/tpm Telporteras till din "Waypoint" på kartan.
/sc (Text) Du skriver i Staff Chatten.
/setjob (jobbid) (id på person) Du sätter personen som ett jobb.
/dv Tar bort en bil
/m (id) Pm system ingame.
/bring (id) Drar personen till dig.
/goto (id) Går till personen.
/skin (id) Ger personen möjlighet att byta kläder osv.
/announce Du skriver ut ett medelande till servern som t.ex att fivem är nere.
/noclip "Flyg Läge" Gör så du kan flyga omkring.
/kick (id) (Anledning) Kickar ut personen från servern.
/ooc En chatt där Staffs kan skriva ut till alla spelare.
/who (id) Med detta kommandet kan man se vad personen har för roller.
/giveitem (id) (namn på item) Du ger ett föremål till personen.
/revive (id) Du "Återupplever" personen.
/sv En chatt servervaket kan skriva i om dem t.ex undrar något osv.
/toggleid Ser folks id.
/freez (id) Du gör så att personen ej kan röra sig.
/unfreez Samma sak som att Freeza någon fast du tar bort den.
/v (bil namnet) Du spawnar in en bil.
/svban (id) (anledning) Bannar personen i 1 timme.
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? "Donations Ansvarig"
Ditt discordnamn: Adel#1034
Ange ditt födelsedatum 12 September 2008
Varför ska just du bli staff? Jag skulle aldrig använda min roll som Helper / Staff för att kunna få mera makt en vanliga personer. Utan jag ansöker till Helper / Staff för att hjälpa till att göra unive till en roligare och tryggare plats. Vill att unive ska vara en plats där alla trivs och kunna ha roligt. Jag lyssnar på båda parterna innan jag tar återgäder. Jag vill kunna finnas hör som Helper / Staff under Unives utveckling. Jag kan dem flesta kommandsen som behövs vetas, samt vet jag vad dem betyder. Jag är redo för rätt så större uppgifter samt så skulle jag vilja säga att jag är väldigt "Sammarbets Villig" Jag kommer vara väldigt aktiv ingame med att svara reports & helps samt att specca. Kommer kunna finnas ofta i supports när det behövs. Jag vill försöka göra mitt bästa att alla ska följa reglerna och inte sitta och förstöra för dem som verkligen vill rpa och ha det roligt! Om någon t.ex blivit rdmad eller vdmad så frågar jag alltid först efter klipp innan jag revvar dem osv.
Om jag sitter i ett support ärende låter jag alltid båda parterna prata samt vissa klipp innan jag tar återgäder mot dem, Samt lyssnar jag alltid noga på vad dem i support har att säga. Är väldigt lugn och kan hantera stressiga situationer bra.
Jag kommer även vara väldigt aktiv på forumet. Kommer svara ansökningar väldigt ofta samt läsa igenom dem noggrant innan jag godkänner / nekar.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag: 15:00 - 23:00
Tisdag: 15:00 - 23:00
Onsdag: 15:00 - 23:00
Torsdag: 15:00 - 23:00
Fredag: 15:00 - ?
Helger och lov kan jag vara aktiv väldigt ofta.
Hur länge har du spelat på Unive? Sedan 2020
Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja.
Lite kommands.
/sqlban eller /ban (tid) (anledning) du bannar en person valfri tid med anledning.
/sqlunban eller /unban (hexid) du urbannar valfri person.
/togglename Du ser folks namn och id.
/tpm Telporteras till din "Waypoint" på kartan.
/sc (Text) Du skriver i Staff Chatten.
/setjob (jobbid) (id på person) Du sätter personen som ett jobb.
/dv Tar bort en bil
/m (id) Pm system ingame.
/bring (id) Drar personen till dig.
/goto (id) Går till personen.
/skin (id) Ger personen möjlighet att byta kläder osv.
/announce Du skriver ut ett medelande till servern som t.ex att fivem är nere.
/noclip "Flyg Läge" Gör så du kan flyga omkring.
/kick (id) (Anledning) Kickar ut personen från servern.
/ooc En chatt där Staffs kan skriva ut till alla spelare.
/who (id) Med detta kommandet kan man se vad personen har för roller.
/giveitem (id) (namn på item) Du ger ett föremål till personen.
/revive (id) Du "Återupplever" personen.
/sv En chatt servervaket kan skriva i om dem t.ex undrar något osv.
/toggleid Ser folks id.
/freez (id) Du gör så att personen ej kan röra sig.
/unfreez Samma sak som att Freeza någon fast du tar bort den.
/v (bil namnet) Du spawnar in en bil.
/svban (id) (anledning) Bannar personen i 1 timme.
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? "Donations Ansvarig"