Nekad Adekatten69 | Medlem ansökning (wyklez.)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Adekatten69

Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Rio

Vad är ditt discord namn? adekatten

Vad är ditt födelsedatum? 9 Januari 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Curtis Björnson och är en man som föddes 1998 den 9 januari. Och är alltså 23år gammal och har svensk bakgrund. Och hans pappa har alltid viljat att Curtis skulle bli bilmekaniker så pappan visade Curtis hur man mekar med bilar och Curtis tyckte det var roligt. Sen när han kom in i tonåren så hade han aldrig tid för han börja i högstadiet och hade aldrig tid för det var för mycket jobb för han. Senare börja han på gymnasiet så hade ahn nästan inte tid med nåt sen när han blev vuxen så hade han blivit helt förlorad han gjorde inget han ville för han hade ingen bra utbildning. Senare så gick han om gymnasiet och fick lite bättre utbildning som mekaniker Nu är han deltids repoter. och vett inte vad han ska gjöra med livet just nu.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Riktigt härlig och rolig rp för alla i min omgivning på servern. Kan bli kul att utforska unive och se vad som kan behövas. Kanske att jag funderar på att söka in till polisen och försöka stärka upp deras enheter osv. Jag kommer alltid rapportera in regelbrott till er staffs och försöka hjälpa er stöta bort alla regelbrott och förebygga lall. Kommer självklart följa och respektera alla era regler på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte bara ska spela för sin egen vinst utan att man också ska spela för motståndarens vinst. Till exempel om man rånar någon så ska man sätta sig i offrets position och tänka var gränsen går

Hur hittade du Unive? har spelat här förut

Vidare till muntlig intervju! du har 48 timmar på dig.

Senast ändrad:
Din Medlemskaps ansökan har nekats. Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka