Nekad Adekatten69 | Ban överklagan (alexander2005)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Adekatten69

Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199148506511/

Ditt Hex-ID: 110000146d31d8f

Vad är din discord tagg? Adekatten69#9013

Vem var det som bannade dig? Albin

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: Suntförnuft ~Albin. Återstår: 2 dagar 23 timmar 34 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag inte använde min hjärna och bara körde som jag ville. för att jag hade inget att göra så då tycker jag att det är en bra idea och sladda och köra som en idiot.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade inget att göra så då väljer jag då att bara köra som jag vill och sladda mitt på vägen och körde som jag ville och bara var helt dum i huvudet

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var ingen felaktig ban. jag förstår varför jag blev bannad för att jag körde som en idiot och inte använde min hjärna.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det har varit lite felaktiga och saker som jag kan säga att jag gjorde fel. Jag lärt mig att vara mer seriös när jag RPar. Det är typ de jag har lärt mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jo jag kunde inte har kört som jag gjorde och bara inte tänka bara för jag hade trokigt så kan man köra som man vill

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, T.ex att inte köra som jag gjorde där och inte sladda mitt på vägen för att det var ju onödigt nu när jag tänker på det. och att följa reglerna som jag bröt

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka