Nekad Adekatten69 | Ansökan till Servervakt [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Adekatten69

Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Rio

Ange ditt födelsedatum 9 Januari 2009

Vad heter du på discord? Adekatten69#9013

Mellan vilka tider kan du oftast spela? måndag: 16.00-21:00
tisdag: 15:00-21:00
onsdag: 16:00-21:00
torsdag 14:00-21:00
fredag 16:00-21:00
lördag 12:00-23:00
söndag: 12:00-23:00

Hur länge har du spelat på Unive? 3-4 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? jag skulle hjälpa till att hålla ordning så ingen kommer o lallar och förstör rpandet för andra. Finnas som ett stöd för alla andra i staff-teamet och kicka personer som bryter mot regler som inte är nerskrivna som typ trängas i kö eller gå o säga olämpliga ord till random folk. Jag skulle inte tveka på att kicka folk som bryter mot serverns regler även om det är min vän. Jag hade också använt mig av sv-ban och bannat dom i 60 min som en läxa eller om det är groft så tar jag klipp o visar för någon staff eller högre uppsatt och så får dom lösa det.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Om jag skulle få chansen att bli Servervakt på Unive så skulle jag tänka på hur folk beter sig på servern och vad dom gör. Jag skulle hjälpa folket som spelar på unive och hjälpa staffsen som inte kan ge varningar till alla som bryter mot reglerna som VDM, Sunt förnuft, OOC, och den främst som alla håller på med LALL o fail rp. Jag kommer även att hjälpa till med att sv-banna folk, kicka folk som ej beter sig osv.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag kommer kicka alla som bryter mot reglerna och dva alla bilar som är dumpade så folk inte krockar in i en saab som är dumpad mitt på motor vägen utan anledning som är störigt. Det bler mycket bättre rp om man slipper folk som dumpat en bil mitt på motorvägen som man åker rakt in eller en lallare som pratar ooc.

Varför ska just du bli servervakt? jag vill bli servervakt då jag är väldigt aktiv och jag tycker om att se till så att folk kan ha roligt och få den hjälpen dem ska få. Jag vill att fler ska få en bra syn på rp och unive, göra rp så roligt och bra fungerande som mögligt.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att jag vill hjälpa nya spelare med sin RP och hjälpa staff teamet så att dom inte behöver komma till varenda plats överallt för att det är en person som förstör RP:n på denna server.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /dv(radius) /svban /kick /toggleid och /revive

Är du whitelistad på serven? ja :)

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans ja jag har varit bannad för ut men det var när jag började spela på unive och visste inte va rp. Och en gång på kvällen när jag hade tråkigt så sladdade jag runt mitt i staden

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka