Adekatten69 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Adekatten69

Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Rio

Vad heter du på discord? Adekatten69#9013

Ange ditt födelsedatum 9 Januari 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att ansöka om whitelist ansvarig är just då för att jag har spelat på servern ett tag nu och känner att jag vill ta ett step uppåt och bli en större del av servern än vad jag redan är. Jag har bra erfarenheter inom det och är sträng på ansökningar samt intervjuer för att få mogna spelare till servern. Jag har varit både support och så kallad medlemskap ansvarig som är whitelist ansvarig på Unive. Jag skötte det bra där och många tyckte jag var en bra whitelist ansvarig samt support när jag var det. Dessutom har jag 850+ timmar på fivem och vet hur en bra rpare ska vara och vet även att det finns många nya spelare inom fivem som inte kan så mycket och vill ansöka om wl. Därför tycker jag att det är viktigt att alla som ansöker läser alla regler samt grundregler ordentligt annars tvekar jag inte på att neka deras intervju/ansöka. Jag kan även alla grundregler utan till så jag skulle säga att jag skulle passat väldigt bra som whitelist ansvarig.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jo ni borde välja mig för att jag är väldigt trevlig person som är snäll och rolig jag hjälper alltid folk med glädje och försöker alltid göra allt till det bästa så att alla kan vara glada och jag med. Jag kommer även göra så att bara dom som kan skjöta reglerna och rpar bra och inte lallar bli medlemmar och inte dom som skjöter det kommer jag bara neka för det vill vi inte ha på unive. Jag vill även jobba som något och hjälpa till folk så jobben på unive kan bli enklare osv. Jag vill göra så att unive får bättre medlemmar och allt sånt. Och om det inte finns någon som kan ta intervjuer så ska jag alltid försöka och göra mitt bästa för att kunna ta intervjuerna med dom så dom kan bli medlemmar fortare och sedan rpa på bra. Jag skulle kollat forumet väldigt väldigt mycket och det vill jag kunna bevisa så att ni kan tro på mig att jag kan göra det för att jag är väldigt aktiv i dc och kan ta intervjuer mycket i dc osv och sen kan jag även gå in i forumet och neka / godkänna och göra mitt jobb

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker man ska vara trevlig mot varenda person som kommer in och tar intevju man ska aldrig vara aggresiv ändå om ni är ovänner eller inte gillar varandra. Men däremot om nån kommer in och är kaxig är det bara och slänga ut han från intervjun sen snacka med en staff som kan banna han. Man ska också också alltid bemöta folk som man själv vill bli bemöt man ska fortfarande försöka vara trevlig ändå om man har haft en dålig dag. Man ska alltid välkommna dom man ska alltid ta sina spelare med kärlek och respekt

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? ag skulle ha tagit in seriösa spelare jag skulle aldrig ha tagit in någon utan intervju även om det är min vän och jag kommer ta intervjuer varje dag. för att vara medlem på unive ska man vara en seriös rpare ingen lallare och man ska kunna alla ingame regler för att spela. För att om du e medlem kommer de vara roligare och spela på unive du kan jobba som vad du vill alla whitelistade jobb kan du jobba på om du är medlem, men som icke medlem kan du inte göra så mycket. Så att dom som inte är medlemmar kommer såklart också vilja bli medlemmar när dom ser att alla andra jobbar för det är roligare rp att jobba fast man kan även bli kriminell med medlem.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? jag tycker att det är viktigt att man har ett mål med sin rp och vet vad man ska bli när man blir Medlem. Jag tycker att det är jätte viktigt att man ska kunna alla grund regler för att det ska funka att rp på just Unive. Jag vill att man ska veta hur man ska rp och om man inte kan minst hälften av reglerna så tycker jag att man inte ska få bli Medlem pga att man inte kan dem mesta viktiga reglerna. Men här ser ni allt jag tycker är viktigt för bli Medlem

1. Man ska kunna alla grundregler till en bra RP
2. Man ska ha bra mål med sina karaktär
3. Man ska inte ha en "lall karaktär" alltså man ska ha en seriös karaktär
4. Man ska ha en bra och utvecklad karaktär.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Att jag ska vara aktiv på forumet och kolla ansökningar mycket ofta så inte alla ska behöva vänta och jag har också ansvaret att kolla att de kan reglerna och om de kommer göra rätt saker för servern och ansvara för att godkännandet eller nekandet på ansökningar eller intervjuer blir riktiga. jag har också ansvaret att ta deras intervjuer och inte bara sitta och godkänna och neka och skita i intervjuer för att jag inte orkar.

Hur ser din aktivitetet ut? måndag: 16.00-21:00 tisdag: 15:00-21:00 onsdag: 16:00-21:00 torsdag 14:00-21:00 fredag 16:00-01:00 lördag 12:00-01:00 söndag: 12:00-21:30 lov/helger hela dagarna kan även

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? jag kör inte på någon annan server :)

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej det var det :)

Tillbaka