Nekad .adeeel | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.adeeel

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/adeeelsa

Ditt Hex-ID: 11000014aca4ac4

Vad är din discord tagg? .adeel

Vem var det som bannade dig? Danne7233

Bild på banmeddelande: rhdhrdhdr.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag valde att begå ett regelbrott och ångrar det nu i efterhand, valde då att fearrp under ett scenario.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi åkte runt i våran bil och så såg vi en bil som vi vet har skjutit mot oss (Genom regplåten, utseendet osv). Vi stannar bilen och försöker få ut han ur bilen men han åker ifrån oss så vi åker efter men tappar honom han hittar oss och börjar jaga oss på västra motorgvägen vi forsätter åka utåt mot sandy / paleto området och ser hur många fler bilar som kommer. Vi blir pittade av bilen och jag väljer att hoppa ut sedan springer jag iväg en bit och blir skjuten i nedre ryggen tror jag det va. Ligger ner en stund när jag kommer upp så ser jag att ingen av dem 2 riktar mot oss så jag väljer att ta risken och skjuter ner dem då jag vet att mina vänner står på andra sidan vägen i skottlosning mot dem andra.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Inte alls felaktig förstår exakt vad jag har gjort fel och varför jag blivit bannad.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har varit bannad innan för lall och lite sånt lärt mig av dem.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte använt FearRP i scenariot, men just där så va det jag tänkte att komma ut levandes och såg min chans så valde att ta den.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, tänka mer på vad jag ska göra i såna lägen då det fortfarande är ett regelbrott jag har gjort.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka