Accepterad Adedagbo | Medlem ansökning [Einar06]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Adedagbo

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? River

Vad är ditt discord namn? Adedagbo#6669

Vad är ditt födelsedatum? 19 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Stefan Kinhult han är en man på 22 år snart 23. Han har alltid älskat polisen och har varit polischef på många andra städer. Han älskar att vara med sina kompisar. Han har haft en bra uppväxt under sitt liv och har alltid varit snäll och trevlig. Han tog studenten med bra betyg och därefter ansökte till polishögstadiet. När han var klar med polishögskolan jobbade han sig upp till 4års och sedan blev erbjuden att vara polischef på en annan stad. Han var polischef där och sedan tog staten bort han då dom hade en ny polischef. Efter det så flyttade han till en annan stad där han blev erbjuden att vara polischef. Sen tog staten ner han för dom inte förtogs hans koncept hos poliskåren. Nu flyttar Stefan hit och vill bli polis i denna stad med. Sedan tidigare i år fick han stora känslor för en tjej som hete Saga, efter ett par veckor så blev dom ihop och månad efter gifte dom sig. Greta blev mobbad i helighet utan att Stefan viste om det så en dag så hörde han på nyheterna att en kvinna vid namn Saga Kinhult hade tagit självmord. Efter denna händelse så blev han förkrossad. Han orkade inte med livet mer men hans kompisar + kollegor stöttade han under hans jobbiga tid. Nu ett par månader senare har han mått bättre och ser en ljus framtid hos han!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med en bra rp på hög nivå. Kommer även göra det bästa för servern och alltid bidra med en hög rp nivå! Jag kommer göra allt så att servern ska hela tiden ha den bästa rp i Fivem Sverige.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man medvetet ska spela så att man inte hela tiden vinner scenarion och man inte rpar på powergaming 2. Man ska därför inte göra allt man kan för att vinna ett scenario utan att man ger upp och låter motsatta sida vinna scenario.

Hur hittade du Unive? En kompis rekommenderade Unive till mig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka