Ej Antagen ade.m. | Chef-jobb ansökan [SJV] [.3lza]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ade.m.

Erfaren Medlem
Medlemskap Ansvarig
Jobbstyrning
Meddelanden
2,819
Reaction score
580
Vilken chefs-position ansöker du till? Regionsjukvården

Vad heter du i verkligheten? Adem

Vad är ditt användarnamn på discord? ade.m.

Ange ditt födelsedatum: 15 Januari 2011

När fick du medlemskap på Unive? har haft många men spelat sen 2024

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har eftarenheter i sjukvården så jag tidigare varit ledning och just nu är jag bitr, avd chef inom HR samt SAR avdelningen, jag har jobbat inom sjukvården i nästan 2 månader skulle jag tro och kan alting från logs till saker ingame. Jag passar denna roll då jag är mogen, lungn och aktiv något som behövs för att sjukvården inte har den bästa aktviviteten just nu. Jag har varit helper två gånger senaste var bara för nån dag sedan.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Sjukvårdens ativitet har på sista tiden varit helt ok men måste förbättras, jag vill kunna påverka detta genom att anställa personer som är aktiva och rensa inaktiva. En sak jag tror skulle vara toppen för yrket är en aktivitets tävling då en summa pengar ges ut till den mest aktiva (som har logat sin aktivitet). Detta skulle ge motivation till anställda att vilja jobba. I long term vill jag ha anställda som faktiskt vill arbeta.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag har tiden till att vara chef då jag inte spelar så mycket krim så jag focuserar inte på det då jag inte gillar "skjut rp" sitta och campa och massa skit. Då jag kommer att ha tid för detta. Annars utanför rp så har jag tid då de flesta av mina träningar brukar vara lite mer åt det tidiga hållet så jag kan rpa på kvällen.

Har du läst våra grundregler? Ja

Senast ändrad:
Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Tyvärr så har vi valt att gå vidare med en annan ansökan.

Tack för att du ansökte till chef och du är mer än välkommen att ansöka igen!

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka