Nekad Addy39 | Medlem ansökning (zMilano)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Addy39

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Addy39/

Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? Addy#8709

Vad är ditt födelsedatum? 19 Maj 2005

Berätta om din karaktär. Sven Åkeson heter min karaktär han är en väldigt svensk och traditonell man som vill följa lagar och gärna vill bli en polis ändå sen han var liten har han varit dragen till yrket eftersom hans far blev skjuten i ett rån när han var liten men polisen som hittade den kriminella blev hans hjälte Sven älskar även att köra bilar och fotboll och hänga på krogar med sina polare. Sven är 36 år och ser ingen riktigt framtid förutom att han verkligen vill bli polis han ser verkligen framemot sitt liv på Unive och kan inte vänta på att gå till yrket.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tror jag har mycket att erbjuda och jag vill verkligen delta i ett umgänge jag tror att det skulle vara riktigt roligt både för mig och de andra i servern med flera spelare och eftersom min karaktär Sven strävar efter att bli polis blir det nog riktigt kul!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer vara en polis och tror att jag kan göra servern mer intressant genom detta.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag tänker väl andå att det menar att man inte bara spelar för sig själv utan man ska se till att alla har kul och det funkar och på så sätt inte gör fail rp eftersom man tänker att dehär är logiskt och inte helt galet

Hur hittade du Unive? Jag och min kompis ville spela GTA rp och unive verkade som bästa servern

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka