Nekad ADDY | Ban Överklagan | [Argon]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nelson 23

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199133134620/

Ditt Hex-ID: steam:110000145e88f1c

Vad är din discord tagg? nelsonnn.n

Vem var det som bannade dig? Berdan752

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-04-24 105255.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet att jag staffades för att jag körde på några killar vi sjukhuset flera gånger, för att dem höll på och dryga sig, jag fattar att jag har gjort fel och tänkt över mitt beslut och ångrar mig mycket, om jag blir unbanad så ska detta inte upprepas.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. innan jag blev bannad så körde jag runt på crossen som jag hade kört över folk vid sjukhuset jag vet att det var dumt och jag ångrar mig. efter det körde jag vidare ett tag utan att göra något mer sen blev jag bannad, men jag har valt att inte skriva en ban överklagan för en nu för att tänka över mina beslut.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker bannen var helt sunt och jag skulle ha blivit bannad, men nu har det gått flera månader och jag har verkligen tänkt över mitt beslut och ångrar det mycket, och jag skulle gärna vilja komma tillbaka och spela på eran underbara server.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för lite små saker innan men inte så mycket, jag har typ blivit bannand för ooc och vdm innan men jag har tänk över mina beslut från min senaste bann också och jag har tagit lärdom av dem, det vet jag eftersom jag har kört på andra servrar sen jag blev bannad och inte blivit bannad en ända gång då jag har sköt mig, om jag skulle bli unbanad så skulle jag såklart sköta mig på eran server.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade såklart kunna lösa situationen på ett annat sett istället för att köra på dem flera gånger så skulle jag kunna ha talat med dem och försöka lösa det genom att prata.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, om jag skulle bli unbanad så skulle jag inte upprepa några av dessa beteenden som jag visat innan utan jag skulle verkligen sköta mig denna gång.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag fattar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka