Accepterad Addinator123 | Medlem ansökning [Rymmefr]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Addinator123

Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ville

Vad är ditt discord namn? addinator123

Vad är ditt födelsedatum? 22 Maj 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Darin Sambola, 24 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Min karaktär skulle jag beskriva som en rolig karaktär, vädligt social av sig men även ibland en ganska arg person blir lätt irriterad.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Darin Sambola är en rätt så aimbitiös och målmedveten person, han drömmer om att bli polis för att kunna hjälpa samhället och göra en skillnad. Samtidigt är han öppen för andra möjligheter och kan tänka sig att jobba för ett företag eller någon firma i staden. Han är driven, lojal och rolig person.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med rolig, social och en bra rpnivå, jag kommer skapa roliga scenarion där båda jag och motparten har det roligt, scenarion som förhopnningsvis man ej glömmer.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska kunna ha ett roligt scenario utan att man måste vinna, man kan ha ett långdraget och roligt scenario och förlora, istället för att scenariot ska ta slut fort och att man bara går för att vinna. Det ska vara kul för båda motpartnerna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, är helt ny på servern.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? FearRP=När man inte värnar för sitt liv, VDM=När du använder ditt fordon som ett vapen, RDM=När du dödar någon utan en bakomliggande anledning/scenario.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Senast ändrad:
Vi hittar inte din discord. Uppdatera ditt namn så det stämmer överens på forumet och på discord.

Är du inte med i discorden behöver du gå med i den innan vi kan fortsätta processen, här har du en länk : https://discord.gg/unive

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Vi hittar inte din discord. Uppdatera ditt namn så det stämmer överens på forumet och på discord.

Är du inte med i discorden behöver du gå med i den innan vi kan fortsätta processen, här har du en länk : https://discord.gg/unive

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.
E med i dc nu!

Går fortfarande inte hitta din dc vänligen uppdatera discorden. adinator.1_66123 hittar vi inte.

Du har 24h på dig att komplettera innan den automatiskt nekas.

Ser att du är verifierad med vilket är underbart!

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka