Nekad Addicted | Medlem ansökning (derbi)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Addicted

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad är ditt discord namn? Addicted#9046

Vad är ditt födelsedatum? 5 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. En man som heter Eddard vid 30 års åldern som behöver hitta ett sätt att få pengar.

Efter en svår skilsmässa så måste han flytta och försöka hitta ett nytt hem i den stora staden av Los Santos. Hans intressen är att springa och träna men han har också erfarenhet av vapen från lumpen och utbildning som soldat som han tog när han var 20.

Han hade en svår uppväxt men en mamma som slog honom och pappa som inte var där. När han blev runt 20 så hittade han en tjej som han blev förälskad och gifter sig med. Men efter 10 år så kommer Eddard på att sin fru, Lillian, har varit otrogen och när hon får reda på att Eddard vet så drar hon fram en skilsmässa och drar ut honom ur huset ut på gatan.

Kan han hitta ett ny jobb och försöka få upp nog med pengar för att starta ett nytt liv? Vi får väl se.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag tror jag kan bidra med bra RP om jag får lära mig servern och människorna i den. Jag vet också att jag kommer spela rätt så mycket på helgerna och bidra med storyn av karaktärerna så mycket jag kan.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att man spelar för att båda partierna kan vinna. Till exempel om jag blir jagad av en polis så kan jag låta polisen ta mig för att han/hon ska kunna vinna situationen.

Hur hittade du Unive? På FIVEM server listan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka