Nekad Addezzzzzzzzzz | Ban överklagan [murphy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Addezzzzzzzzzz

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198846974383/

Ditt Hex-ID: 110000134da19af (Hex)

Vad är din discord tagg? Abdulla karim#4191

Vem var det som bannade dig? Dralle

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: combatlog + rdm - läs reglerna! ~Dralle. Återstår: 3 dagar 22 timmar 25 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att en kille tog en titt på min bil och då så gillade han den och sedan så gick han ut ur bilen och började slå mig och tyvärr så behövde jag slå tillbaka och då så slog jag honom två gånger och då dog han

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle sälja min bil och då så gillade han den sen ville han inte ha den någon mer och då så hoppade jag ut och sa okej ha det bra och då slog han mig och jag slog tillbaka. sedan så va han nere på marken och då så körde jag min saab till närmsta garage och sedan orkade jag inte rp någon mer så jag stängde av

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel men jag tycker också att den andra killen borde ha blivit bannad han också eftersom det var både fel av mig och honom

Hur många tidigare avstängningar har du? 9

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har faktist blivit en bättre rollspelare just för att jag har blivit bannad tidigare. Jag har lärt mig vad massor av era regler är t.ex powergaming att man bara kör på efter man har crashat eller att man bara spelar för pengar. Rdm att man bara sår folk sådär utan anledning, vdm att man använder ett fordon som vapen eller kör på folk. Så tack vare av mina tidigare band så har jag lärt mig något iallafall. Jag kan ju kanske säga lite fler regler t.ex copbaiting att man åker vid polisen och skriker typ så här äckliga grisar eller grisar och kanske låter som grisar fast copbaiting är ju mer ifall man åker runt och sladdar framför polisen. Så ja jag har blivit en bättre rollspelare och jag har lärt mig från mina tidigare bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte slagit tillbaka och reportat det till en staff istället

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes slå inte tillbaka detta var ett misstag och kommer inte hända igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår till hundra procent

Tillbaka