Accepterad Addezzzzzzzzzz | Ansökan till Servervakt [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Addezzzzzzzzzz

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Adrian

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 1970

Vad heter du på discord? A_D_R_I_A_N#4191

Mellan vilka tider kan du oftast spela? måndag till fredag 15:00-22:00
Lördag-söndag 08:00-03:00

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat på unive 750 timmar.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle hålla koll så ingen bryter mot reglerna eller förstör för andra, oavsett om dem är mina vänner eller inte blir dem fortfarande bannade/kickade om dem bryter mot reglerna. Jag kommer försätta att rpa men kommer också hålla koll så dom inte lallar och bryter mot andra regler.
Jag kommer göra min bästa som Servervakt, Jag vill också vara med och hjälpa Unive och traineesarna och modsen genom att vara där dom inte kan vara när vissa saker händer. Jag kommer också vara inne i servern varje dag. Sen skulle jag antagligen läsa om reglerna på nytt ifall någonting har ändrats eller liknande och försöka få kontakt med andra trainees/servervakter.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill hjälpa servern och se till att det inte finns några lallare som förstör rpn eller spelare som bryter mot reglerna. Jag vill göra Unive till en säker plats där det inte går runt folk som bryter mot en massa regler och förstör rpandet för alla. Jag har spelat på Unive ett litet tag nu och jag känner att jag vill börja hjälpa servern på ett bra sätt , jag ser jättemånga folk som lallar och byter mot regler förstör rpn. Om jag ser någon bryta på en regel så kommer det bidra med en kick eller ban i några dagar, men om det är en grovare regel så kommer det bidra med att jag tar det med en Trainees så kan dem ta hand om det.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Rensa lallare och in med seriösa Rpare på de sättet så kan man göra sjukt roliga scenarion med alla. kanske göra en event som är social och göra ngt feet och ha allmänt nice jag skulle ha tagit wl ansökan på mitt största allvar och bara ta in folk som är här för att spela seriöst och inte lalla runt

Varför ska just du bli servervakt? Jag ska bli sv för att jag kan mycket commands och har varit med på väldigt många andra servrar då jag tycker det behövs så man känner av hur det är osv. Jag bemöter folk med respektfullt sätt och gör mitt arbete rätt och enkelt för mig. Jag kan ta in väldigt mycket kunskap på väldigt kort tid jag tycker att man ska ha det om man vill bli sv och att jag kan köra bra RP men även göra servern till ett bättre ställe. Jag använder MedalTV för att klippa som bevis ifall någon Fail RPar eller liknande.

Varför vill du bli servervakt? Jag tycker att det är kul att hjälpa folk. Unive har ett trevligt staff team som jag vill hjälpa och underlätta för. Jag vill sprida glädje på servern och göra den till en bättre plats. Jag vill också minska lallandet på servern samt alla olika slags regelbrott. Servern är väldigt stor och därför kan det behövas. Till sist vill jag bara säga att det skulle vara jätte roligt att bli servervakt och få hjälpa till inne på servern! Även för att bara dem senaste dagarna har jag och mitt gäng blivit uppsatt för grov rdm och vdm och massa andra regelbrott av icke medlemmar på servern och det var en liten bit varför jag vil bli SV så att andra inte utsätts för det heller!

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har otroligt goda kunskaper då jag som sagt var sr mod i Nordic Roleplay så jag kommer vara till god nytta inom fiveM området /kick (id) (anledning) Då disconnectar jag någon från servern, den personen kan direkt gå in igen, detta används som ett slags meddelande att man inte ska fortsätta bryta mot reglerna. /revive (id) Detta tar tillbaka någon från döden, detta ska endast användas om någon har dött av dsync eller någon annan bugg liknande sak. /dv (radius) Detta tar bort en bil som t.ex står stilla mitt på vägen utan någon i den. Den personens bil kommer tillbaka efter nästa restart, antingen vid bärgaren eller i garaget. /togglename Visar allas namn på räckvidd. /toggleid Visar allas ID på räckvidd, man slipper trycka ned Page Down. /sqlban (id) (längd på ban) (anledning) Detta bannar någon för den tid man anger för den anledningen man anger. Ska bara användas om personen faktiskt bryter mot reglerna /sqlunban (hex-id) Du tar bort personens ban. /sqlbanoffline (hex-id) (längd på ban) (anledning) Detta använder du om personen du ska banna har combat loggat eller om personen bara är offline. /sqlsearch (namn på steam) Detta gör så att du kan med hjälp av deras steamnamn få reda på deras Hex ID. /svban (id) Bannar en person men i max 60 minuter. /spec (id) Detta gör så att du teleporterar till den personen i no-clip. Den personen kan inte se dig. /bring (id) Detta teleporterar den personen till dig. /freeze (id) Detta gör så att en spelare inte kan flytta på sig. /unfreeze (id) Du gör så att en spelare som är freezad kan flytta på sig igen. /skin (id) Ger personen skin. Skin gör så att man kan ändra sin karaktär, precis som när man först gör den! /sv Servervakt chatt. /sc Support chatt. /who (id) Här ser du en spelares roller, t.ex Kriminell, Medlem ect. /setjob (id) (jobb) (rang) Detta anställer personen på det jobbet som man har anget som den rangen som man har anget. /giveweapon (id) Du ger någon ett vapen. t.ex WEAPON_nightstick /giveitem (id) Du ger någon ett föremål t.ex en telefon. /tpm Du teleporterar dig själv till din marker på mappen. /sqlbanhistory Här kan du se folks ban historik. /announce Här skriver du så att hela servern kan se, detta används bara om det är ett väldigt viktigt meddelande. /ooc Här skriver du i ooc chatten förutom att hela servern kan se det. /goto (id) Detta teleporterar dig till den spelare som du har anget. /clearinventory (id) Du rensar personens inventory. /clearall Du rensar chatten för alla på hela servern. /addkey (namn) Detta spawnar in en nyckel. /noclip Sätter dig i no-clip mode. När man är i no-clip mode är man osynlig och man kan flyga. Dessutom så gäller inte colliders på dig, vilket betyder att man kan gå igenom väggar och sådant. /givemoney (id) (summa pengar) Detta ger personen summan av pengar som du har anget

Är du whitelistad på serven? Yes

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans a men dom var felaktiga och dem var länge sedan

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej bara unive just nu och det kommer forsätta så

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka