Nekad Addez | Ban överklagan[Izzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Addez

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198846974383/

Ditt Hex-ID: 110000134da19af (Hex)

Vad är din discord tagg? A_D_D_E_Z#6932

Vem var det som bannade dig? det var grakke som bannade mig och blev bannad för suntförnuft för att jag sa jag kommer knulla din brud till en grabb som hade kidnappat mig.

Hur lång tid var din ban? 4 dagar och 23 timmar tror jag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: failRP, Suntförnuft, FearRP ~grakke. Återstår: 4 dagar 23 timmar 54 minuter

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att det kanske var fel av mig att säga att jag skulle knulla din brud till en kille som kidnappade mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag sa till en grå kläd man med en mask på sig att jag skulle knulla hans tjej medans jag blev hotad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel och borde inte ha varit otrevlig men jag tycker att det var onödigt att banna mig i nästan 5 dagar för det istället kunde dom ha get mig en varning.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har inte blivit bannad innan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte varit otrevlig och sagt att jag kommer knulla din brud

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jag inte ska vara otrevlig mot någon.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka