Nekad Addepadde | Medlem ansökning (Lilleman)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Addepadde

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? ontop6969

Vad är ditt födelsedatum? 28 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktärs namn är ahmed abdulla , Han kommer från marocco till sammans med hans familj. Ahmeds familj består utav hans mamma, pappa och store bror. Ahmed är född 2005 och han kom till sverige när han var 2 . Mohammed flyttade till svergie pågrund av krig. ahmed har alltid älskat bilar och motorer sedan ung. Ahmed har alltid respekterat allt och alla samt att han har alltid ställt till med bråk. Ahmeds pappa dog när han fyllde 16. Ahmed gör nu sitt bästa för att försörja hans mamma utan hans brorsas hjälp. Ahmeds bror flyttade ut när ahmed var 15 och sedan dess så har inte ahmed hört något från sin bror. ahmed önskar att han kunde hitta sin bror igen men han har inte tid för det just nu. ahmed bråkar ofta med sin mor men han försöker att göra allt han kan för att hjälp henne med sina problem, Ahmed är ofta ledsen och arg över detta.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en bra rp till unive och ha en bra karaktär och unika karaktärsdrag som jag tror kommer bli omtyckt i servern på grund av att jag har en unik roleplay karaktär som är väldigt generös av sig själv och är även veldigt hjälpsam av sig.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det inebär att man inte bara ska spela för sin egen vinning i ett scenario dvs att man även kan spela för motpartens skull som till exempel om jag var polis och åkte ut på ett larm då ska man inte bara ha i tanke att bara vinna hela tiden över ett scenario dvs att mot parten också kan vinna ibland.

Hur hittade du Unive? Mina kompisar tipsade mig om denna serven för dem gillade dem mycket.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka