Nekad Addepadde | Medlem ansökning ( Darin )

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Addepadde

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adde

Vad är ditt discord namn? ontop6969

Vad är ditt födelsedatum? 28 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Min Karaktär heter Adde Addeson och han är 23 år gmamal han är snäll glad rolig trevlig han visar respekt för folk som han själv får respekt tillbaka han är kriminell för att när Adde var liten så var Adde pappa groft kriminell och det som gjorde att Adde vill bli kriminell det är för att när Adde var 12 år gammal så blev hans pappa mördad för att Adde pappa var med i en Mc klubb som heter Hells angels och det som gjorde att Adde pappa blev mördad det var när kriget mellan Bandidos och Hells angels bröt ut då körde Adde pappa tillsammans med sin President på motorvägen och då får Osmans pappa skott emot sig och får ett skott i benet samt ett i hjälmen som går rakt igenom skallen och Adde pappa trillade av sin mc direkt och sen den dagen så vill Adde hämnas och han är idag tungt gäng kriminell men han är i bra med visa Mc klubbar i stan det Adde strävar efter i staden unive är att han vill komma tillbaka till sin gamla mc klubb Som heter Hellraisers han var Medlem där och flyttade ut ur staden i typ en månad nu är han tillbaka och vill ansöka om svenskt medborgargskap för att kunna göra olika saker som tex tjäna pengar och liknande Adde gillar mest av allt att hänga med folk Adde är som så att han ställer myckt frågor det är Adde personlighet Adde är mest intresserad av Mc samt gamla bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en bra rp till unive och ha en bra karaktär och unika karaktärsdrag som jag tror kommer bli omtyckt i servern på grund av att jag har en unik roleplay karaktär som är väldigt generös av sig själv och är även veldigt hjälpsam av sig.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det inebär att man inte bara ska spela för sin egen vinning i ett scenario dvs att man även kan spela för motpartens skull som till exempel om jag var polis och åkte ut på ett larm då ska man inte bara ha i tanke att bara vinna hela tiden över ett scenario dvs att mot parten också kan vinna ibland.

Hur hittade du Unive? Har blivit tipsad om Unive så jag kollade va det va och värkade som en super bra RP server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka