Nekad Addeking06 | Medlem ansökning(Balooo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Addeking06

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199128458419/

Vad är ditt namn i verkligheten? Adrian Grahn PS har dyslexi så sorry om jag har skrivit fel

Vad är ditt discord namn? ADDEKING06#5386

Vad är ditt födelsedatum? 3 November 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en person som har en dröm att bli kriminell elle så vill han bli jägare som är snäll och vill vara så trevlig han kan och så vill han att man ska va snäll mott han om man inte är snäll mott min karaktär då blir karaktären arg.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag har spelat på unive i 4 månader och har varit inne ett tag nu och vill bli medlem så jag kan bli krim och bli jägar och så vill jag kunna vara medlem för att vara en riktig rp spelare så jag får bättre rp

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag älskar när det är så många som spelar och då får man bra rp och då blir man själv bra rp spelare med en bra metod och så blir man snäll.

Hur hittade du Unive? Jag har själv hittat unive för när jag skaffade fivem så var unive den första servern som jag spelade på.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag har ett mål att bli så bra på rp som jag kan just därför så spelar jag på unive för det är så många spm spelar och då så vill jag själv öka min rp o hoppas att andra gör det med.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag kommer spela på unive så länge jag kan och orkar och hoppas att andra är med är med på det och så vill jag uppnå mitt mål att bli så bra rp spelare på unive.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag har bara spelat på unive och kommer bara spela på unive och inte på någon annan server.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag kommer inte fråga någon så att ni får ta eran tid och läsa igen allt och hoppas att ni förstår vad jag skriver.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka