Nekad Addek | Whitelist ansökning (Simon)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Addek

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198258746938

Vad är ditt namn i verkligheten? Adrian Krznar

Vad är ditt discord namn? Adde#3143

Vad är ditt födelsedatum? 8 Juli 2004

Berätta om din karaktär. Hej min karaktär kommer grunda sig i serien Sons Of Anarchy. Min karaktär är en ung man vid namn Omar Ismayilov . Han är 26 år gammal in infödd i MC livet. Han har sedan ung ålder endast önskat sig en väst och en hoj men nu under ålder dar har han kommit till att önska nåt mer än klubben ett liv utanför kriminalitet. Hans far dog i tidid ålder efter en olycka som var sammankopplad med klubben. Han som Vice President i MC klubben försöker arbeta sig upp till President för att kunna föra Mcn bort från all kriminalitet och hitta en bättre väg för klubben.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har stora förhoppningar inom servern och har stora mål inom servern som t.ex starta ett mc gäng inom Unive Roleplay. (Om gänget kommer ni höra mer vid gäng ansökan) Jag är en bra och seriös rpare som känner till viktiga delar av rp som animationer och /me

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har många vänner som spelar på servern och hoppas på att kunna spela här ett bra tag och medföra bra RP till servern

Hur hittade du Unive? Genom några vänner

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med denna servern är att bilda MC gänget Sons Of Anarchy. Jag kommer rpa som en ung mc knutte.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Förtillfället så spelar jag icke på någon speciell server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka