Addek | Whitelist ansökning [Deeney]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Addek

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198258746938/

Vad är ditt namn i verkligheten? Adrian Krznar

Vad är ditt discord namn? Bomullsplockaren#0439

Vad är ditt födelsedatum? 8 Juli 2004

Berätta om din karaktär. Namn : Omar Ismayilov Födelsedatum - 1995-09-08

Ursprung - Min karaktär härstammar ursprungligen från Azerbadjan där han i tidig ålder blev adopterad av en Svensk familj och fick tillbringa sina unga dar i en by utanför Malmö. Han blev i tidig ålder indragen i kriminalitet eftersom hans far var en högt uppsätt befäl inom en Mc klubb.

Karaktär - Min karaktär är en impulsiv men inteligent man eftersom han alltid vet när han skall hålla sina tankar för sig själv eller inte. Han var sedan tidig ålder influenserad av sin far och drömde alltid om att en dag få ta emot en egen väst och Harley.

I 15 års åldern blev han introducerad som Prospect till Mcn och det var där hans kriminella väg i livet påbörjades. Han har sedan dess klättrat sig uppåt och blivit sin fars högra hand inom Mcn

Framtidstankar - Omar har nu fått sitt första barn och det har verkligen fått honom och tänka om. Han har best'mt sig för att lämna Mcn och bilda en bättra framtid för sin familj bort ifrån Mcn och all skit.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill personligen bli whitelistad på denna servern eftersom jag har stora ambitioner inom rpn på servern.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag är rätt så bra men jag vill hitta mer möjligheter att bli bättre på RP. Jag vill även känna att jag är bättre inom denna servern för jag vill komma så långt som möjligt på denna servern.

Hur hittade du Unive? En vän till mig som hade spelat på den ett tag rekommenderade den till mig för att han tyckte den var mycekt bra.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag och en grupp vänner har som mål att starta sitt egna gäng och ska försöka var ett exempel för kriminell RP. Vi kommer att försöka vara neutrala men ändå en grupp som man inte håller på emot utan en viss anledning. Vi kommer att försöka lösa problem med långa scenarion och stora möten t.ex.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag icke.

Tillbaka