Nekad Addek | Ban överklagan [Lunify]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Addek

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198258746938/

Ditt Hex-ID: 110000111ca763a

Vad är din discord tagg? Adde#3143

Vem var det som bannade dig? Savage

Hur lång tid var din ban? 14 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Kriminell Handling utan Krim Roll

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att det var pga att de inte hade informationen och placerade bannen alldeless för tidigt in på scenariot.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min vän var väldigt interesserade vad priset var på vapen. Vi bestämde oss för att ta reda på informationen IC istället för OOC så då tänkte vi ta kontakt med en kriminell person för att diskutera om detta. Vi står och pratar om priser på en AK 47 och min kompis skulle precis ta personens nummer. Jag skulle RPa på att jag inte hade en mobil på mig och sen dra för att inte begå en kriminell handling (Hade ingen Mobil på mig under scenariot.) Innan vi ens hinner spela färdigt scenariot så får jag en ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker absolut att det är en felaktig ban eftersom personen i fråga (Savage) tog ett beslut utan att ha hela bilden av scenariot. Detta

"Som spelare som ej bär Kriminell rollen är man ej tillåten att rollspela som kriminell. Med detta sagt innebär det att du får ej ägna dig åt personrån, utförning av bankrån eller andra slags rån, vapenförsäljning, knarkförsäljning och grövre kriminalitet."

Detta är vad som står i reglerna. Jag begick varken av dessa eftersom det står att du ej får ägna dig åt vapen försäljning min rp hade som mål att ta mig fram till en viss information varken att marknadsföra vapenhandel eller att begå det. Det går inte heller att bli dömd för att diskutera vapen handel eftersom innan jag fick min ban så tog jag varken personens nummer eller annat vilket gör scenariot till en simpel konversation om ett kriminellt ämne.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag kommer ej ihåg men har för mig att det var vid piren och att staffen bannade fel person eftersom det var så många där.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet ej kanske vara på en annan plats hahah!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag kommer att undvika kriminella konversationer eftersom de simpelt kan leda till stora missförstånd!

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka