Accepterad addee89 | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

addee89

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://s.team/p/nqn-nnfv/ffvgmpqv

Vad är ditt namn i verkligheten? Adam Suwala

Vad är ditt discord namn? addee89#1782

Vad är ditt födelsedatum? 1 Februari 1989

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Zlatko, han är 32 år gammal som har rymt från Serbien till Sverige. Zlatko levde ett väldigt tungt och kriminellt liv i Serbien i många år. Han har förlorat hela sin familj och bestämde sig en dag för att han ska flytta. ZLatko beställde hem en massa böcker och började plugga svenska. Året var 2019 då zlatko bestämde sig för att flytta permanent till Sverige och börja om sitt liv helt och hållet. Som ny i staden så åker/går zlatko runt för o lära känna staden ordentligt. han kommer försöka knyta ihop nya bekantskap och göra rätt i livet. Med tanke på Zlatkos bakgrund finns det en stor chans att Zlatko kommer falla tillbaka i kriminella banor. I och med Zlatko är egentligen en väldigt snäll person tills någon försöker skada honom. Zlatko älskar och träna på gym samt spela fotboll. Zlatko har dock ett väldigt kort temperament och har väldigt lätt för att säga ifrån och hamna i knipa.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag ska bli medlem i Unive för att jag kan bidra med roliga scenarion samt skapa ett roligt RP för både mig själv och andra karaktärer som jag träffar på.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det finns många som är inne på servern och det verkar vara en seriös server.

Hur hittade du Unive? Jag hittade denna server via en streamer som jag hängt hos i 1år som spelar på denna servern. (xray89)

Vad har du för mål med ditt rollspel? Målet med mitt rollspelande är att kunna skapa massa roliga scenarion samt ha kul med folk man träffar på. Jag är en väldigt påhittig person och kan göra saker roligt även fast det kanske bara skulle finnas få personer som är vakna i staden. Det största målet med just mitt RPande skulle nog vara att träffa så många personer som möjligt och även se till att dem jag träffat träffar andra som även jag känner just för att alla inte är lika öppna och framåtgående. Jag tror att genom mig kommer folk att lära känna varandra bättre och våga testa sina vingar som i slutändan leder till att dem själva börjar knyta kontakter. Det viktigaste är att alla har kul och känner sig involverade på något sätt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Målet på Unive speglar nog ganska mycket fråga över i mitt fall. Jag vill framförallt involvera så många som möjligt i mitt RP för att folk ska kunna våga ta egna initiativ och våga spela mer.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Tillbaka