Accepterad addee.1 | Medlem ansökning [Esplund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

addee.1

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad är ditt discord namn? addee.1

Vad är ditt födelsedatum? 9 Juli 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Olle Ohlsson var uppväxt i Stockholm han som liten växtes upp i en stökig miljö där det alltid var tjafs mellan hans föräldrar de både i en förort i Stockholm och hade det ej bra med ekonomin. Därför kom han snabbt in i den kriminella sidan. Han började dyrka upp bilar och sedan sälja de han börja snabbt men säkert tjäna pengar på detta sättet och han blev riktigt glad. Men en dag när han ska lägga sig så kommer han mamma hem och ska hänga av sig sin jacka plötsligt så ramlar Olles jacka och pengar ramlar ut. Hans mamma fattar då direkt vad detta innebär/vad hennes son har gjort. Hon tänker då på det hela natten och nästa dag när Olle vaknar så ifrågasätter hon han och han erkänner till vad han har gjort. Och säger till sin mamma att han alltid har tänkt på henne och hans pappa hur tufft dom har det och han ville bara hjälpa till. Men han fattar att han gjort fel. De gör sig sedan iväg med dessa pengar och Olle börjar jobba i en glass kiosk. Efter ungefär en månad så har Olle tjänat ihop en slant vilket han senare ger till hans mamma och pappa. 1 vecka senare så får han mamma ett jobb och 2 veckor senare får hans pappa också ett jobb. De hade änklingen råd med de de behövde som mat och allting hemma. Och levde glatt i alla sina dagar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med ett riktigt bra samt hög rp nivå samt se till så att alla jag rpar med har exakt lika kul som jag har i varenda scenario som jag är med i. Det viktigaste är absolut inte att vinna ett scenario det är att båda parterna ska ha kul. Samt att anpassa sig till alla regler som finns på Unive Roleplay.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte måste vinna ett scenario för att det ska vara kul. Det ska vara kul på alla sätt. Och båda parterna ska ha exakt lika kul i alla scenarion. Jag kommer alltid att se till så att alltid motparten ska ha exakt lika kul som jag har i varje scenario jag är med.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Japp det har jag. Fearrp - när man inte värnar efter sitt liv som tillexempel att du inte är rädd under ett pistol hot. Powergaming - Innebär att man ska rpa på sina skador samt inte spela för makt och pengar. NLR - Om du dör i ett scenario får du ej komma ihåg vad som har hänt innan. Combat logg - Innebär att man quitar för sin egna fördel tillexempel för att inte förlora sitt vapen. Suntförnuft - Man ska tänka logiskt samt realistiskt som om det vore irl.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag jag har kört rpn sedan 2021 och tycker fortfarande det är lika kul.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Din Medlemskaps ansökan har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka