Nekad Addecc | Whitelist ansökning [Deeney]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Addecc

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198348597711/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ahmed

Vad är ditt discord namn? Big Poppa#1186

Vad är ditt födelsedatum? 23 Januari 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Tony Montana. Han är 21 år gammal och kommer från en förortsfamilj i Malmö. Han blev kriminell redan vid ung ålder och ju äldre han blev desto mer penga sugen blev han. Han hittar alltid nya sätt att tjäna pengar oavsett vad han måste göra för att få dom. Redan som 21 åring så är han ganska tung kriminell. Han är mycket intresserad i bilar och tycker om att handla och sälja bilar.

Varför ska just du bli whitelistad? Efter att ha provat på RP så tycker jag att det är väldigt roligt. Jag kan definitivt säga att jag förstår hur man spelar RP och vill därför bidra med bra och följdriktig karaktär. Jag har märkt att jag blir mer och mer intresserad av RP och vill fortsätta spela.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag anser att denna servern är den bästa svenska RP servern med massa bra spelare som bidrar till dehär konceptet med roleplay och jag vill jättegärna vara en del av det.

Hur hittade du Multistaden? Jag skrollade i serverlistan på fiveM i en oändlighet tills jag valde att leta efter svenska servers och där hittade jag Multistaden.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att fortsätta med min karaktär så länge som möjligt och försöka se till så att alla på servern känner till mig.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar endast på multistaden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka