Accepterad addeboi0303 | Medlem ansökning [omgkarlsson] [Boogy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

addeboi0303

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198358395796/

Vad är ditt namn i verkligheten? Adrian Päärt

Vad är ditt discord namn? Adrian0303#0837

Vad är ditt födelsedatum? 29 Maj 2003

Berätta om din karaktär. Perdo är uppvuxen i en fattig familj med hans två bröder. Perdo är den äldsta brodern. Därmed har han alltid bärt ett stort ansvar för hans familj. Perdo är 19 år och en väldig ensam i sig själv. Hans stora dröm är att bli entreprenör och därmed tjäna stora pengar och kunna hjälpa hans familj. Hans stora intresse är att festa och träffa nya människor speciellt tjejer. Perdo har haft en tuff uppväxt med en pappa som alkoholist och drogproblem detta har format Perdo på många sätt. Framförallt att han har blivit så känslokall. Perdo vill skaffa en stor familj med 4 barn och bo utomlands vis kusten.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer bidra med en bättre server då jag är en seriös rp spelare. För mig finns det inget roligare än olika härliga scenarion som är så likt verkligheten som möjligt. Om jag blir medlem kommer jag kunna hjälpa serven med att skaffa mig ett jobb och därmed expandera mina möjligheter här på unive. Jag kommer kunna bidra med min glada personlighet till detta härliga Community genom olika typer av jobb osv. Unive är den enda serven i Sverige med många spelare där det även hålls en hög nivå av RP enligt mig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har års erfarenhet av Rp på olika svenska servrar. Jag har t.ex varit gänglederare och däremed skapat många roliga scenarion. Jag kommer förhoppningsvis bidra med en rolig rp som nyttjar både parterna i ett scenario och skapar en roligare allmänt upplevelse på serven. Irl jobbar jag som väktare vilket också har en betydelse på´vilken rp kan kan bidra med.d

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att båda parterna ska ha en bra upplevelse och att man inte ska vara självisk och att man själv inte bara ska tycka att scenariot ska vara roligt. Sammanfattningsvis så betyder det att man ska spela så att motparten ska tycka att det är ett roligt scenario även om de kanske inte vinner det.

Hur hittade du Unive? Via min kompis Tomhas som har spelat många timmar på denna serven. Jag provade själv sedan att spela på unive och märkte direkt att här vill jag fortsätta.

Hur tar du intervjuen? Du har fått en roll i discorden med den rollen tar du din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD".

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka