Nekad Adde_1000000 | Medlem ansökning [binkann]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Adde_1000000

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adrian

Vad är ditt discord namn? adde_1000000

Vad är ditt födelsedatum? 22 September 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Evert Jonsson, 60 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, lättlärd, hjälpsam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han föddes i Luleå 1965 och bodde där tills han blev 18 år. Då flyttade han ihop med en kompis och började på universitet där han fick examen. Då flyttade han till Göteborg där han bodde till han blev 58. Under tiden fick han 2 barn och en hustru. Hans hustru dog vid andra barnets födsel. Efter att hans barn flyttade ut ville han resa ut till en stad bartom horisonten som så länge varit hans tappade dröm. Han flyttade då till den här staden som var full med möjligheter för honom. Han har samlat pengar som en professionell skattjägare men vill nu få ett ordentligt jobb. Allt som saknas nu för att hans dröm ska uppfyllas är ett medborgarskap.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med att hjälpa nya spelare även ge folk mat och dryck om de behöver. Även följa och uppfylla alla lagar i staden och bidra till att andra också följer de.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att vid t.ex ett rån måste man bidra till att situationen ska bli så realistiskt som möjlig även om det slutar med att man förlorar alla ens pengar.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja tyvärr. Jag svor olämpligt åt en kvinna utan anledning och fick mitt straff. Jag har lärt mig av det och det kommer inte att upprepas.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Copbait= när man medvetet försöker få polisens uppmärksamhet. FearRP= att man ska värna om sitt liv som man skulle göra i verkligheten.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har länge velat spela RP och har vill fortsätta utforska denna server. Jag siktar även på att vid senare tillfälle få hjälpa till att utveckla servern och förbättra den men även att se till att reglerna följs.

Nekad. Anledning: Du har just nu en aktiv temporär ban. Du får ansöka när din ban gått ut. Lycka till nästa gång!

Tillbaka