Accepterad Adde_ | Ban överklagan [Retarden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Adde_

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198431927690

Ditt Hex-ID: 11000011c1cfd8a

Vad är din discord tagg? Stonkers#6813

Vem var det som bannade dig? zensy

Hur lång tid var din ban? 15 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: lallar ~Zensy. Återstår: 2 dagar 1 timmar 50 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på multipvp.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom de tyckte att jag inte rpade seriöst och för att jag lallade enligt dem. Om jag själv hade varit staff skulle jag nog göra samma sak om jag inte hade fått någon context inom scenariot.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick runt på torget och frågade folk om de ville pippa. Jag ville få ut ett skratt från både mig o de andra personerna som var med i scenariot. Flera som var med i scenariot tyckte att det var kul. Ville bryta upp ett bråk som pågick vid torget med det o få många o skratta. Ena sekunden gick jag runt där och andra vart jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig ban och jag förstår att jag gjorde fel. Nu i efterhand märker jag hur tråkigt jag har det utan Multistaden. Har sjunkit så långt ner o börjat fuska på Cs. Jag är djupt ledsen eftersom jag bröt mot en regel enligt er och jag hoppas på att det inte händer igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Som sagt så har jag tidigare bans men de är felaktiga och ooc som var från i början av min tid på servern. Jag känner dock att mina bans har minskat (ooc) och att resten också helt generellt minskat till skillnad från denna. Lärde mig rätt snabbt av ooc bans eftersom de varade i en dag. Vart lite mindre glad då och det resulterade med att det minskade.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte försökt bryta upp bråket med ett scenario som klassas som lall. Skulle egentligen skitit fullt i det och fortsätta med min dag. Nu när jag tänker på det så märker jag själv hur onödigt det var. Jag var den som gjorde fel här.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att försöka tänka igenom mina scenarion och följa serverns riktlinjer (regler) lite mer strikt. Känns bara jobbigt att jag fick 15 dagar av att jag inte tänkte till ordentligt. Alla mina kompisar kunde ju spela men så kommer ju jag där, bannad i 2 veckor. Men nu är de också bannade av någon dum anledning som jag uppfattade situationen.
Du som läser denna får ha en trevlig dag!

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka