Nekad Adde_ | Ban överklagan [Horqua]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Adde_

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198431927690

Ditt Hex-ID: 11000011c1cfd8a

Vad är din discord tagg? Stonkers#6813

Vem var det som bannade dig? Kommer inte ihåg

Hur lång tid var din ban? Perm

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Står ingen anledning.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag dessvärre inte och jag tycker att den var väldigt onödig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Satt i support med en staff

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Beror på vems vinkel man ser det ifrån. Finns många rätt o fel och en stor faktor är ju vems vinkel man kollar ifrån

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inte blivit bannad på discord servern men flera gånger på Five M servern

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte formulerat mig på det sättet jag gjorde. Väldigt respektlöst mot personen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att tänka efter vad jag säger till vissa personer.

Har du läst våra regler? Ja
 
Blir bara allmänt störd på detta. Måste alltid be mina kompisar att hoppa support om jag blir felaktig bannad. I slutändan blir det hur drygt som helst. Både för mig och min kompis. Ber djupt om ursäkt om vad jag gjorde men jag önskar att ni accepterar min överklagan. Har redan blivit nekad 2 gånger.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top