Nekad Adde_ | Ban överklagan [Frida]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Adde_

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198431927690

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: ecxel

Vad är din discord tagg? Stonkers#6813

Vem var det som bannade dig? Network19

Hur lång tid var din ban? 3 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Metagaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har inte en susning om varför jag blev bannad. Det personen bannade mig för var metagaming som jag inte gjorde, Tog aldrig information utanför servern för att använda under den tiden när jag spelade

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Pratade på telefonen i servern med min kompis och skulle hålla vakt om några skulle komma. Stod vid motorvägen nära weed huset o pratade med han och ena sekunden pratade jag med han o andra så blev jag bannad av någon konstig anledning. Satt dock i ett discord call där alla medlemmar i callet körde ett annat spel.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att den är felaktig eftersom jag inte gjorde det personen skrev, Tog inte info utanför servern som exempelvis discord osv.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. De gångerna jag blivit bannad är för att jag råkat prata ooc i servern några gånger. Jag tycker att jag har skärpt till mig rätt så mycket på den regeln men att det fortfarande händer lite då o då.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag har ingen aning hur jag skulle kunna göra annorlunda.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej det har jag inte.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka