Accepterad Adde96 | Medlem ansökning [Zind]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Adde96

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198026168343/

Vad är ditt namn i verkligheten? Adrian

Vad är ditt discord namn? Phonix1337#2914

Vad är ditt födelsedatum? 27 Juli 1996

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Stig och är en man som identifierar sig som en kvinna. Dryga 60 år och lever för vad varje dag har att erbjuda. Olika intressen är att hänga med olika personer och se vad folk hittar på och lära sig att passa in i de olika miljöerna samt att bara ha någon att hänga med. Gillar även att åka runt med bilen och bara mysa på. Är ganska så ny i staden och hoppas på att finna flera intressen och att få fler att umgås med , just nu är det tufft att passa in med min karaktär då den är både älskad och hatad på samma gång men jag hoppas att folk accepterar Stig mer och mer och tillslut så blir det säkert bra.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Tycker att jag fångat en hel del uppmärksamhet genom min karaktär på kort tid och många verkar tycka om (Stig) Men också många som inte tycker samma sak , men jag hoppas kunna bidra med något och att ge folk en rolig stund i min närhet. Har den där lilla glimten som kan göra stor skillnad och få någon att bli glad. Kanske inte alla gånger men alltid någon gång :). Tycker väldigt mycket om att (rollspela) något jag aldrig gjort förut men verkar vara många som tycker jag är lite rolig ändå så hoppas dom talar sanning. Kommer bidra genom att sprida ett gott skratt och försöka göra något bra för samhället och spela vidare för att utvecklas och lära mig mer då jag är rätt så ny. Funderar även på att hitta på något eget kanske i form av något företag om det är möjligt eller bara flyta på lite till och se om jag hamnar i något annat intressant.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En rolig karaktär som kommer förhoppningsvis prova på lite olika jobb och senare försöka starta något eget om möjligheten finns och utforska det som finns.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ja att man försöker rpa så att allt blir så verklighetstroget som möjligt och att man gör så att det blir roligt för båda parterna och att man inte rpar ett scenario för egen vinning.

Hur hittade du Unive? Genom ett par bekanta.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka