- Meddelanden
- 2
- Reaction score
- 1
Vad är ditt namn i verkligheten? adam boczar
Vad är ditt discord namn? adde4567
Vad är ditt födelsedatum? 4 Oktober 2005
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: daniel iraniel, 24
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? trevlig, farlig, rik
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min karaktär ska bli p-vakt för det verkar vara det roligaste, min karaktär kommer ursprungligen från Mogadishu, Somalia men han hade kommit helt ensamstående till Sverige och byggt upp allt han har från grunden.. Han gillar att köra bil med vänner. I framtiden vill han gifta sig med en vacker somalisk kvinna och ha en lägenhet i stan och ha en stabil inkomst. Tidigare i hans liv har han varit smått kriminell pågrund av att kronofogden har varit på honom och tagit alla hans ägodelar vilket ledde till en period där han snattade allt möjligt från olika affärer, han kunde sno saker som stripes och silvertejp eftersom han var så fattig Många av hans vänner brukade skratta åt honom och tycka att det var pinsamt att sno så billiga saker men vad ska man egentligen göra tänkte han. Nu är han tillbaka iallafall och ska visa alla sina gamla vänner vem som är big boss och rikast av alla när han blir chef som pvakt. Just nu jobbar han som bagare på steffes bageri och knegar dag in dag ut och försöker dra in pengar till att försörja sig själv. äntligen nu har han lyckats få en tillräckligt stabil inkomst för att klara sig men är såklart inte nöjd än.
Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med roliga scenarion där alla kommer ha roligt oavsett vem som vinner på det i slutändan.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man ska spela så att alla har kul och inte göra tråkiga scenarion där man bara tänker på sig själv.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej, jag är väldigt ny till RP
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm (döda någon utan anledning), vdm (använda fordon som vapen), cop bait, meta gaming (använda info utanför spelet, nlr (new life rule), sunt förnuft, power gaming osv.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? trots att jag är ny så har jag vänner som kan lära och guida mig.
Vad är ditt discord namn? adde4567
Vad är ditt födelsedatum? 4 Oktober 2005
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: daniel iraniel, 24
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? trevlig, farlig, rik
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min karaktär ska bli p-vakt för det verkar vara det roligaste, min karaktär kommer ursprungligen från Mogadishu, Somalia men han hade kommit helt ensamstående till Sverige och byggt upp allt han har från grunden.. Han gillar att köra bil med vänner. I framtiden vill han gifta sig med en vacker somalisk kvinna och ha en lägenhet i stan och ha en stabil inkomst. Tidigare i hans liv har han varit smått kriminell pågrund av att kronofogden har varit på honom och tagit alla hans ägodelar vilket ledde till en period där han snattade allt möjligt från olika affärer, han kunde sno saker som stripes och silvertejp eftersom han var så fattig Många av hans vänner brukade skratta åt honom och tycka att det var pinsamt att sno så billiga saker men vad ska man egentligen göra tänkte han. Nu är han tillbaka iallafall och ska visa alla sina gamla vänner vem som är big boss och rikast av alla när han blir chef som pvakt. Just nu jobbar han som bagare på steffes bageri och knegar dag in dag ut och försöker dra in pengar till att försörja sig själv. äntligen nu har han lyckats få en tillräckligt stabil inkomst för att klara sig men är såklart inte nöjd än.
Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med roliga scenarion där alla kommer ha roligt oavsett vem som vinner på det i slutändan.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man ska spela så att alla har kul och inte göra tråkiga scenarion där man bara tänker på sig själv.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej, jag är väldigt ny till RP
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm (döda någon utan anledning), vdm (använda fordon som vapen), cop bait, meta gaming (använda info utanför spelet, nlr (new life rule), sunt förnuft, power gaming osv.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? trots att jag är ny så har jag vänner som kan lära och guida mig.
Senast ändrad: