Accepterad ADDE34 | Ban Överklagan - Theodoroo143

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ADDE34

Aktiv Medlem
Meddelanden
401
Reaction score
20
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198807243418/

Ditt Hex-ID: 1100001327bda9a

Vad är din discord tagg? Adde34

Vem var det som bannade dig? Theodoro

Bild på banmeddelande: 4674e373474774.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? De valde att banna mig då jag var med i en grupp där Staffs antog att det hade framkommit meta.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var inte hemma vid detta tillfälle så jag märkte att jag var p bannad så fort jag kom hem. Jag var med i en helt vanlig discord grupp med mina vänner där det var ett par från samma gäng vi använde gruppen till att pratat om vad vi hade kunnat köpa in till gänget och när vi spelade andra spel satt vi där osv, jag satt deffad under perioden de blev indragna (finns i logs at jag inte var inne)

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Både ja och nej absolut att det ser konstigt ut när några sitter undeffade i en annan discord grupp det fattar jag till 100% Gruppen var till för att bara snacka skit en helt vanlig discord grupp med ens vänner. När jag ser från Staff perspektiv så fattar jag varför de åtgärderna togs. Men från mitt perspektiv så var jag med i en discord grupp med mina vänner och det resulterar i att jag blir permanent avstängd. Skulle aldrig varit med i gruppen om det framkom meta, jag har själv varit staff samt krim ans så reglerna är något jag verkligen spelar efter och tar hänsyn till. Sen fattar jag absolut att det var lite suspekt att vara med i en grupp där andra gängmedlemmar också satt. Men som jag säger var det en discord grupp för att snacka skit samt prata om allas privat liv, som man kanske inte vill dela med sig om i krim chatten. Jag är personen som alltid står för om jag gör fel för att försöka rätta på de felen som uppstått och ta lärdom. Men i detta fallet så är jag bara less på att bli bannad för något som absolut inte va meningen att leda till ett regelbrott. Jag var inte hemma vid tillfället, datorn va på och jag var deffad ville inte stänga av datorn, Jag fattar absolut staffsens beslut och respekterar det! tycker bara det är tråkigt att komma hem och vara p bannad utan nån förklaring absolut att det var i stundens hetta och att se mig sitta i gruppen anat att jag var delaktig resulterar i att jag blir bannad. Jag ångrara verkligen att jag inte fattade tidigare att alla kan se gruppen på olika sätt. Hoppas att ni kan se över detta och ha en förståelse för hur jag såg på det hela, Tack!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad tidigare för alla möjliga saker man tar alltid lärdom av de bannsen. Som sagt varit bannad tidigare men alltid tagit lärdom, samma ska med detta tillfället det var dumt av mig att sitta där då det ser suspekt ut.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde för det första inte joinat gruppen och tänkt mig för. Sett det från andra vinklar (staffsens perspektiv) och tänkt att det kan tyckas vara konstigt att fler från ett gäng sitter i en annan discord grupp. Men har lärt mig att inte se det från nya perspektiv och att kanske inte sitta där medans andra rpar!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag inser att det är viktigt att lära sig av sina misstag, och jag är fast besluten att göra det. Jag skulle vara tacksam om du kunde överväga att ge mig en andra chans att delta på servern. Jag är fullt medveten om vikten av att upprätthålla reglerna och skapa en rättvis spelupplevelse för alla spelare. Och de e det jag har lärt mig att kunna se det från olika synvinklar och kunna ha ett mer öppet sinne för vad jag ser men även vad andra ser och hur dom ser på olika saker och ting.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Tillbaka