Nekad adde073 | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

adde073

Icke Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? gripen taxi

Vad heter du IRL? Adrian

Vad heter du på discord? pepsi adde#3254

Hur gammal är du? 14 fyller 15

Hur många timmar har du på Fivem? över 100 eller 150

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på taxi bolaget för att jag alltid velat köra taxi som liten unge för att alla min familj har ägt ett eget taxi bolag och då känner jag att nu måste jag göra samma sak och jag ser att det inte sitter nån chef dära för tillfället och att jag gillar att umgås och prata med folk för att jag tycker sånt är intressant och att jag gillar att köra bil

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Min erfarenhet är att jag är väldigt pratglad av mig och trevlig, Snäll så att folk kan känna sig trygga när dom åker med mig och för att jag är en väldig erfaren bil chaufför då jag aldrig krockat i nästan hela mitt liv och mina kunder ska känna sig att jag verkligen bryr mig om dem när dom åker med mig!

Berskiv din karaktär? Han heter Bob göransson när han var liten blev han mobbad och ville inte gå till skolan han var nära på att ta självmord men han gjorde det inte så det är bra. men nu mår han bra. Han började med ett jobb när han var 18 år, jobbet är en taxi bilverkstad som dom har hans pappa äger den nu men när han inte äger den så kommer Bob ta över. Bob har en mamma, pappa och en lillebror mamman heter Greta pappan heter Stefan och hans lillebror heter Leon. Bob gillar bilar och går i fotboll samma gör Leon. Men Bob vill bli som Ronaldinho i fotboll så han tränar hela tiden. Lars bor i ett kriminellt ställe där alla har vapen och mer han växte upp med en kriminell familj. han gillar att vara kriminell för då känner han sig som en kung hans pappa var med i ett gäng men för att han inte skulle se ut som det så jobbar han på taxifirman samma var det för Bobs farfar.

Hur ofta kommer du vara inne? är oftast inne från 5-12 timmar om dagen om jag inte behöver göra läxor annats om jag ska göra skolarbete så kanske typ 5-10 timmar om dan men på helger blir det oftast hela dan om vi inte ska åka någonstans

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det skulle jag för det här är den servern jag spelar på och den jag tycker är roligast och har spelat på denna server i över 6 månaders tid

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag inte för spelar bara på denna server för tycker det är den bästa roligaste och bra rp på denna server

Har du läst våra Regler? Jag har läst i regler

gör oftast det 1 gång om dagen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka