Nekad adde073 | Ban överklagan [Zenvu]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

adde073

Icke Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198820018356/

Ditt Hex-ID: 1100001333ec8b4

Vad är din discord tagg? adde#3254

Vem var det som bannade dig? Bosse

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Att jag vart bannad för lall

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte varför staff valde banna mig jag och en anna grabb hade skapat ett scenario då det skedde en grej med våra bilar och då blev han sur på mig och börja slå mig och då använde jag sjävlförsvar och slog tillbaka och då tyckte tydligen att det var lall

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis köpt en vit volvo från saras sport bil och mc för jag ville då ha en sådan men sen så kraschade jag bilen i en mur väggen så att den började ryka och då bestämde jag mig för att åka till meko flr att falck inte svara. När jag var framme vid meko så fick jag bilen lagad och blev glad och när jag tänkte rulla ut från meko så körde nån i en bmw m2 in i baken på bilen och han gick ut ur bilen och börja kräva pengar från mig så sa jag nej för det var han som körde in i mig bara för att jag sa nej så slog han mig två gånger och då slog jag tillbaxs i sjävlförsvar sen åkte jag därifrån för att jag behöve åka till sjukhuset och då vart jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Enligt mig så var det en felaktig ban för att vi hade skapat en scenario och jag vet inte varför dom valde banna mig för det var han som började allt och jag använde mig bara utav självförsvar men jag vet inte vad bosse tyckte

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad första dan jag var inne på unive för att jag snacka ooc med en grabb men det har aldrig hänt igen för att jag läser reglerna varje gång jag går in på servern och en anna gång var att jag vart bannad för streamsnipe men det vet jag inte varför jag blev hel ärligt för jag kollar inte på nån streamer då jag spelar för sånt inte ska hände

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte vad jag kunnat gjort annorlunda i denna situation för jag använde mig bara av självförsvar och när han tittade bort så satt jag mig i bilen och åkte iväg till sjukhuset för att slippa bråka mer

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har väll lärt mig att inte använda sjävlförsvar antar jag

Jag har läst alla regler

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka