Accepterad adde073 | Ban överklagan[Network19]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

adde073

Icke Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198820018356/

Ditt Hex-ID: 1100001333ec8b4

Vad är din discord tagg? adde#3254

Vem var det som bannade dig? Network 19

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit permanent avstängd för: snor känste fordom ~Network19 Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror staff valde banna mig för att jag snodde en polis bil men jag och polisen hamnade i polis jakt då dem jagade mig sen så prayade dem mig så att min bil inte fungerade och då snodde jag polis bilen efter som det var yu i ett scenario och då troode jag det var okej men ber som hemst mycket ursäkt ska aldrig hända igen att man aldrig få sno en polis bil även om man hamnar i en jakt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte runt med bil körde snabbt på motorvägen och då körde jag förbi en polis som jag inte såg stod bakom nån buske sen så började han att jaga mig efter vi hade kört lite så körde han på min bil så att den började ryka sen efter den hade rykt lite så slutade den fungerar och hoppade ut ur min bil och börja springa sen då hoppade han i polis bilen ut också och när han var ute ur bilen så tog jag den eftersom jag trodde jag fick eftersom det var i ett scenario och jag trodde man fick men förlåt nu vet jag att man inte får ta nåns tjänste fordan igen även om man hamnar i polisjag jag ber som hemskt mycket om ursäkt och det ska aldrig hända igen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var väll jag som gjorde fel i denna situation eftersom att det var jag som tog polisbilen men trodde jag fick göra det eftersom det var ett scenario eller scen eller vad det kallas när man hamnar i polisjag men jag ber som hemskt mycket om ursäkt och jag vill verkligen komma in igen för att jag har bara spelat på den hära servern i över 500 timmar och vill väldigt gärna komma in igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad förut för att jag snackade om irl grejer in game men det har aldrig hänt igen då det var första dan jag spelade på unive och höll inte kolla på alla regler dem hade men läser oftats dem en gång om dan men glömde göra det igår för att jag var rätt trött

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat gjorde annorlunda är att jag först skulla kört lite långsammare så skulle det här aldrig ha hänt och sen inte snott polisbilen som jag trodde jag fick göra eftersom att jag skapade en scen men förlåt ska aldrig hända igen och om jag blir unbannad så kommer jag ta typ 20 min och läsa alla regler så det hära aldrig händer igen

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag absolut att jag ska läsa alla regler varje dag och att man aldrig får sno en tjänsebil även om man skapar en händelse

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka