Accepterad adde073 | Ban överklagan [Filip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

adde073

Icke Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198820018356/

Ditt Hex-ID: 1100001333ec8b4

Vad är din discord tagg? adde#3254

Vem var det som bannade dig? Ben 10

Hur lång tid var din ban? den var i 3 dagar nu är det 2 dagar kvar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: suntförnuft ~Ben 10. Återstår: 2 dagar 7 timmar 3 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Dem bannad mig väll för att jag ich en annan bil på parkeringen hade knuffkalas och körde in i varandras bilar men det var väldigt dumt gjort från mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte runt i unive typ över hela kartan med min svarta chevrolet tahoe och hade bara goodtimes men sen så tänkte jag åka till piren för att kanske köpa nån bil för att jag samlar på bilar och sen när jag tänkte parkera så råkade jag krocka in i en annan bil sen så backade jag där ifrån bara för att jag trodde kanske han skulle slå mig men han körde rätt in i mig istället och då fick jag ont i nacken och körde rätt in i honom också och då höll vi på så i typ 10 sekunder sen när jag skulle dra från piren så blockerar han vägen för mig sen så bara försvann han ur sin bil och då behöve jag gå ut och knuffa den men sen så vart skärmen svart och stod det att jag vart bannad så ber om ursäkt för mina dumheter!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var nog jag som gjorde fel eftersom att jag hade ett val av att inte köra in i honom och fortsätta hålla på efter han gjorde det på mig men jag valde att köra in i honom och vet ej varför jag tänkte inte så mycket för att jag glömde läsa reglerna igår då hade jag väll glömt bort hur man beter sig så jag ber om ursäkt för mina dumheter ska aldrig hända igen och när jag kan komma in så ska jag ta typ 15-20 minuter och läsa alla regler sakta och långsamt så att jag förstår

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare för att jag snackade om irl grejer in game som var väldigt dumt gjort från mig men jag har aldrig gjort det igen och sen den andra gången kom jag inte riktigt ihåg vaför för det var rätt längesen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag kunnat gjort anourlunda att bara åka iväg istället för att hålla på mot han och läst reglerna på dan

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte fortsätta hålla på om nån ska köra in i i mig så ska jag bara åka därifrån och vara den bättre personen och läsa reglrer innan jag gick online

Har du läst våra regler? Ja

Ditt ban överklagande har GODKÄNTS.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Kommer låta din överklagan gå igenom då du verkar
vara en pålitligt person som bara behöver läsa reglerna
igen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka