Accepterad adde073 | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

adde073

Icke Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198820018356/

Ditt Hex-ID: 1100001333ec8b4

Vad är din discord tagg? pepsi adde#3254

Vem var det som bannade dig? swedie

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det såtr inget men jag vart bannad för flera veckor sedan men swedie verkar inte ha gjort så att jag kan skriva för att jag satt o snacka med honom samtidigt som an avstängde mig

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Swedie valde banna mig på discorden för att jag skicka en felaktig faktura inom jobbet qpark och då sa jag okej jag fattar läget och sen efter jag väntat i 3 dagar är jag fortfarande avtängd och ingen mod/support verkar vilja svara mig i pm

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte då runt i min qpark bil och lappade bilar som vanligt men efter 5 minuter så vart jag så kickade mig swedie ur servern och skrev kom support och jag bara okej sen så pratade vi och så varför jag skulle bli avtängd från discorden för han tyckte det var fel av mig att jag tydligen skickade en felaktig fakutra ig men jag vart inte bannad på själva fiveM servern och då jag bara visst jag kan vänta i 3 dagar för det är inte så mycket men när jag väntat mina 3 dagar så har fortfarande ingenting hänt och jag kan ej göra något i discord servern

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var väll jag som gjorde fel men jag som sagt har väntat ut min ban men inget har fortfarande hänt och jag kan inte få tag i swedie för att han är tydligen inte support längre så det är lite synd!

Hoppas det är bra förklarat för har inge mer o säga

(detta hände för nåra veckor sedan)

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inga tidigare avstängningar på discorden men jag har haft 2 styckna ig för att Jag blev bannad första dan jag var inne på unive för att jag snacka ooc med en grabb men det har aldrig hänt igen för att jag läser reglerna varje gång jag går in på servern och en anna gång var att jag vart bannad för streamsnipe men det vet jag inte varför jag blev hel ärligt för jag kollar inte på nån streamer då jag spelar för sånt inte ska hände.

Men har inte blivit bannad på månader då jag är medlem och jag börjar rpa väldigt bra!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag själv skulle kunnat gjort annorlunda är väll att inte skickat den dära felaktiga fakturan!

Det var väldigt dumt gjort av mig det kommer aldrig ske igen!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte skicka felatiga fakturor men engligt mig personligen så var det inte med det är som sagt ni som ändå bestämmer men jag fattar till 100% att han stängde av mig från discorden är inte sur över det

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka