Nekad adde040 | Ban överklagan [Tilda]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

adde040

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198380359589/

Ditt Hex-ID: 1100001190a1fa5 (Hex)

Vad är din discord tagg? ANdreas#9438

Vem var det som bannade dig? Erixon

Hur lång tid var din ban? Permanet

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Noll tolerans mot rasism

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag sa upprepade rasistiska saker så som, svarting och bananlåda samt papperslösa svartingar

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och ordningsvakt fram till mig och avisade mig pga av att jag rökte. Då kom en annan svart dit och vi började hetsa och slåss. Då greps jag för att jag sopa till han såpass hårt att hans nacke blev till en flexibel dusch slang med jet-munstycke. Efter de så inväntade vi polis och då började vi hetsa. Och då hoppade jag på hans hudfärg pga av att han hoppa på mitt utseende

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja, det kanske var fel av mig. Förstår de, men visste inte att man inte fick rpa en svart rasist,

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nej

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, inte rpa rasist. Iallfall inte säga svarting osv

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, det ska inte hända igen.

Har du läst våra regler? Ja

Du har gjort ett så pass grovt fel att jag kommer neka din överklagan. Om du hade läst reglerna hade du vetat att vi inte accepterar rasism på något sätt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka