Nekad Adde Lundin | Medlem ansökning [RogerXD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Adde Lundin

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? Robin6480

Vad är ditt namn i verkligheten? Adrian Lundin

Vad är ditt discord namn? Adrianlundin#7524

Vad är ditt födelsedatum? 27 Januari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en kille som gillar att chilla runt ibland köpa någon bil och jobbar hos postnord hjälper gärna folk om de behöver skjuts för då blir de trevliga tillbaka.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är en sån person som gillar och komma på saker och jag har inte så svårt för att komma på något

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Alla personer är så snälla men det finns ju dumma också men jag får bra känsla av just unive

Hur hittade du Unive? Jag var inne på Twitch och kollade på några personer så en streama på unive så du tyckte ja den såg nice ut så du prova jag den och den var dunder

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att hitta många vänner och få ett bra jobb så att man kan få lite pengar

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att få fina bilar och mycket pengar så att kunna ge bort till dom som inte har så mycket pengar

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag spelar bara på unive och kommer inte spela på någon annan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka