Nekad Adde Lundin | Medlem ansökning [Marr4n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Adde Lundin

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198807707282/

Vad är ditt namn i verkligheten? Adrian Lundin

Vad är ditt discord namn? Adrianlundin#7524

Vad är ditt födelsedatum? 27 Januari 2009

Berätta om din karaktär. Jag heter Adde Lundin jag har blont hår och blåa ögon, Jag kommer från Gotland men bestämde mig för att flyta till staden för arbete och vänner. Min uppväxt var väldigt bra på Gotland men det fanns inte så många möjligheter, Min pappa har ett bra jobb på Gotland han jobbar som bilmekaniker och min Mamma jobbar på Ambulansen, Och sen har jag också en bror som jobbar på Polisen men han har bara haft jobb där i typ ett halvår. Jag jobbar på postnord just nu jag har inte så bra humor men är ganska snäll men kan också ha ett humör. Mitt intresse är bilar och att jobba.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill Få medlemskap för att jag vill få bättre jobb och kunna hjälpa till tex jag vill få jobb på meko för då kan man hjälpa folk ifall deras typ motor hat gått sönder för då kan man komma och hjälpa de och kunna känna att man har hjälp någon så de har fått en bättre dag.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För mig är det just hur folk behandlar en och på unive har jag märk att stort sätt är alla snälla mot en så det är därför jag har fastnat för unive.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive på grund av att jag kollade på twitch och då var det många som spelade på unive och då skulle jag prova och det var underbart.

Vad har du för mål med ditt rollspel? För mig är det att följa alla regler och få det så värklighetsbasserat som möjligt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ha så kul som möjligt och göra massa olika rollplay med vänner och annat folk.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det gör jag inte och kommer inte göra heller.

Nekad, utveckla dina mål samt varför du vill bli medlem på unive!

Tillbaka